miksi vessassa käydessä pestään molemmat kädet ...?

yleensä pyyhkiminen tapahtuu vain yhdellä kädellä (niin ja sitten se ***** paperi vielä välissä ei kädellä huom !?)

Avainsanat: vessa kädet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2008 - 15:04

kyllähän se yleishygienia edellyttää ihan kunnon pesuja ja toisaalta täytyy olla melkoinen akrobaatti jos onnistuu pesemään (hyvin) vain toisen käden

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.06.2008 - 20:27

Olisikohan siksi, että WC:tä käyttää useampikin ihminen (jos ei ole yksineläjä/erakko) ja bakteereita tarttuu varmaankin molempiin käsiin ovenkahvasta, WC:n nupista, pesuhanoista, jne.??! Ja mieluimmin pesuhana suljetaan/painetaan kiinni käsienpesun jälkeen vaikkapa käsipyyhkeellä, jolloin ei kädet tule uudelleen likaiseksi/saastuneiksi muitten + omista pöpöistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 08:17

Moolemmat kadet on hyvä pestä hygieenisistä syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 04.07.2008 - 23:52

Hyh-Hyh! Koskettelethan sinä siellä muutakin kun paikkaa jota pyyhit. Joka paikka on pullollaan bakt. Jo oman kyntesi alla melkein enemmän mitä asuinpaikassasi on asukkaita. Niin aivan sentakia peset kätesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 12:39

Pesisitkö ollenkaan käsiäsi jos et kävisi vessassa??? Kädet pitää pestä kunnolla kun tulet kotiin mistä vain, ennen kun syöt, AINA kun käyt vessassa, ja muutenkin tulevat kädet likaiseksi. Katso vaikka videojug.comista miten pestään kädet, AINAKIN KAKSIKYMMENTÄ MINUUTTIA!!!

Ja, kun sinulla on likaiset kädet, vedät vessanpytyn, nostat/lasket kannen, avaat oven tai hanan... kaikista tulee bakteereita. Itse otan vessanpaperin palan, vedän sillä vessanpöntön, avaan hanan, otan saippuaa, ja lopuksi pistän vessanpyttyy. Niin ei tule bakteereita sen jälkeen kun olen pessyt käten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2008 - 23:54

PinkPanda: AINAKIN KAKSIKYMMENTÄ MINUUTTIA!!!... No, ei sentään. Muuten hyvä vastaus, mutta 20 sekkaa riittää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2008 - 01:43

wou.elämän suuria kysymyksiä.