Minä en poliisille voinut kertoa , mihin kännykkään näitä tietoturva asioiden soittajia on tapahtunut, vain 1 henkilö on saanut,

MINÄ PALJASTIN ETTÄ ON TAPAHTUNUT TÄÄLLÄ PIENELLÄ YHTEISÖLLÄ , KIRJOITA MINUN VIESTIINI , EI OLE PAHA ASIA , SAADAAN ROSMOT KIINNI.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 13:35

onpas kinkkinen tuo juttu .. mutta hyvä et lopetit puhelun siihen , eikä sieltä varmaankaan enään soiteta ..uskoisin, kun ei sinua kerran se kinnostanut laisinkaan..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 13:18

Rosmot kiikkiin. Samoo mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 13:31

Miten se poliisi osaa jäljittää jos ei tiedä mihin numeroon on tämä ko. puhelu soitettu - vai eikö tämä blondi taaskaan ymmärrä tuota kysymystäsi mitä tuolla tarkoitit. No oli miten oli, jos siinä nyt todellakin jotakin rikollista on tapahtunut, siellähän vain tarjottiin jotakin palvelua. Saattoihan se olla ihan oikeallakin asialla se soittaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:35

Varmaan tuota tietoturva-palvelua tarjotaan hyvinkin aktiivisesti. Jos ei asia kiinnosta niin ei kai siinä muuta kuin sanoo että kiitos mutta ei kiitos ja katkaisee puhelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 14:57

Olisihan se tietty erttäion hyvä juttu saada tyypit kiinni, tosin voi olla aika hankalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 18:16

Mie en nyt ihan ymmärrä tuota siun kysymystä. On ilmeisesti jäänyt jotain tietoa miulta välistä pois, mutta ei se mittää.
Tietoturva asiahan on voinut olla tosi... mistä tiedät, että rosmot asialla ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:35

niin mitää...