minua on vaivannu jo pitkää miksi mieheni ei ole minun lähellä niinkun ennen nykyää kun hän antaa halin se on tosi kovakourasta

hän ei myöskään koske minuun kun ainoastaa sillon kun hän haluaa sänky puuhia hän ei osaa olla mun lähellä muuten kun jos ei koske rintoihin tai muuten hipeile hän on myös tyly ja loukaava meillä on lapsia ja tätä on jatkunnu jo 2v hän on kylmä ja etäinen mitä on tapahtunut osaako joku kertoa ennen hän oli hellä ja huomaavainen mut ei enää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 12:39

Ei muutaman rivin perusteella voi vielä sanoa suhteestanne mitään muuta, kuin että näin tapahtuu nykyään monessa suhteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 12:25

soita Dr. Philille. Aika naurettavaa mielestäni, että joku ulkopuolinen voisi paremmin tietää miten teidän parisuhde toimii sun parin rivin kuvauksen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 12:36

Minä olen ollut pitkässä suhteessa , ja tiedän että en itse naisena paljon halua mitään hellyyttä mieheltäni jos pitää pohtia asioita, kieltäydyn seksistä jos pitää ajatella esim. rahaa ja lapsia samaan aikaan. Mieheni ei taatusti haluaisi seksiä kanssani jos huoleni ja murheeni hänelle osoitan, mutta väkivaltaisuus suhteessa on mielestäni sairasta, ja voi miehesi olla sairas ja sinua kohdella väkivaltaisesti, ja mennä tyttölapsia illalla viimeksi nukuttamaan, lasten hyväksikäyttökin voi olla mahdollista. Voi siellä olla lääkkeiden väärinkäyttöäkin . moni psyykkinen sairaus oireilee näin, seksielämässäkin ihmisen väkivaltainen toisen sukupuolinen alistaminen on raakaa, sinuna ainakin lapset veisin turvaan ja hommaisin miehen hoitoon.

Lisätty: 20.08.2009 - 12:41

Monet perheet elävät väkivallan ja lasten hyväksikäytön uhreina, Yleensä heille sanotaan jos kerrot , koska sinä olit tuhma.

Lisätty: 20.08.2009 - 12:44

Minä omasta kokemuksesta pitkästä suhteesta kirjoitin, 35 ja rapiat , 2 lasta ja 4 lastenlasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 12:53

Oletko yrittänyt jutella miehesi kanssa. Jos hänellä on itsellään jotain mikä mieltä painaa ja siksi purkaa pahaaoloaan sinuun. Tai kysy häneltä suoraan niitä ajatuksiasi joita itse varmasti mielessäsi pohdit.
On vaikea neuvoa tosiaankin toista ihmistä kun ei tunne kumpaakaan osapuolta. Ja tässä hyvin äkkiä tulee loukattua tahtomattaan jos alkaa setvimään syvemmälti asioitasi.
Yritä ottaa kahdenkeskistä aikaa heti kuin mahdollista ja puhu kauniisti hänelle ja kerro miltä sinusta tuntuu sellainen käytös itseäsi kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:02

No eipä meidänkään suhteessa mitään ihmeenpää ole tapahtunut pitkään aikaan ei tahdo edes pusua saada sekin pitää pyytää. Mutta väkivaltaa meillä ei ole ollut koskaan avioliitossa. liitoa jo takana 28 vuotta. joo onhan se niin olis hyvä että se toinen kertois että mistä nyt kiikastaa tää yhteis elo. mikä on niin vaikeaa. Miehet vaan joskus ovat sellaisia. Mutta väkivalttaa ei pidä kenenkään kestää. pitää pyyttää apua vaikka perheneuvolasta. Sieltä saa kaikkea apua perheelle jos on jotain pulmia avioliitossa tai muutenkin. sinne on hyvä mennä jos on ero menossa sieltä saa neuvoja miten toimia myös silloin. Oskaan ei pidä liian pitään asian olla jos se haittaa joka päiväistä elämää liian paljon. on parempi lähteä hakemaan apua jostain tällaisesta. heidät on koulutettu juuri tämmöisiä tilainteita varten. Ajattele mitä joudut kestämään jos sinulla on hankalaa niin ota yhteyttä sinne ja pyydä miehesi mukaan sekä myös lapsesi. Pahemissa tapauksissa sosiaaliviran omaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:23

Aika normaaliahan tuo on. pitkässä suhteessa alkuhuuma vähenee koko ajan ja lopulta tulee tylsä arki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:30

Voisiko miehelläsi olla mielenterveysongelmia tai sitten sellaisia huolia ja murheita, joista ei ole sinulle puhunut. oletko yrittänyt ottaa miehesi kanssa asiaa puheeksi? Jos puhevälit ovat lukossa, niin saisitkohan miehesi lähtemään perheneuvojan tai vastaavan pakeille? Ulkopuolisen kanssa voisi olla helpompi aukoa solmuja ja hakea ratkaisua tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:42

voisitko ajatella et puhuisitte ja sano hänelle miten loukkaavaa on hänen käytöksensä, ja kysy suoraan välittääkö hän enään sinusta .. jos sinulla on mahdollista , niin ota vähäksi aikaa etäisyyttä, mene lasten kanssa vaikka viikonlopuksi jonnekin sukulaisen tai tutun luokse.. voitte molemmat miettiä pienen välimatkan päästä suhdettanne ...minä käyn aika usein tyttäreni luona muutamien satojen kilometrejen päässä , olen siellä puoli viikkoa , en kylläkään mieheni takia , hän on aina niin kiltti ja lutuinen , mutta kyllä on niin ihanaa kun sieltä tulen ,niin olla taas hänen luonaan ja kissojen..tuollainen ero piristää , mutta kyllä ikävöin jo parinpäivän päästä kovastikkin häntä...ja kotia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:36

asiat kannattaa puhua suoraan ja suomen kielellä ihan sen oman aviopuolison kanssa. Itse kun teen työtä ihmisten kanssa, minulle puhutaan mitä kummallisempia asioita. Ja kun kysyn, että oletko puhunut vaimosi/miehesi kanssa asiasta" niin ei tietenkään.. H'mmästyn tätä joka kerta. Miksi on niin helpompaa puhua syviä tunteitaan vieraalle kuin sille omalle jolle asia nimenomaan kuuluisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:49

Ota ns. härkää sarvista ja kysy suoraan onko hänellä toinen nainen. Ehkä on tullut tehtyä syrjähyppy ja siitä kantaa vieläkin pahaa mieltä eikä osaa puhua asiasta.

Onhan toki olemassa lukemattomia muitakin syitä miksi käytös on muuttunut, ne teidän pitää kuitenkin keskenänne selvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 15:51

en halua loukata tai mitään, mut usein niillä miehillä on tapana pitää toisiakin naisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:37

joko sä et anna sille tarpeksi , tai sillä on toinen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:42

Ensimmäisenä tuli mieleeni toinen nainen.

Lisätty: 24.08.2009 - 15:43

Omana kokemuksena tutun tuntuinen tarina.