Mitä mieltä olette 'uudesta' kampauksestani ? Se oli taas se skalpeeraus, eli Suvi-Anne Siimes-tukka, näin ei tarvitse aamulla ...

katsoa, onko tukka hyvin. Minulla on melko tuuheat luonnonkiharat hiukset, jotka ovat aina herätessä väärässä asennossa. Annan yleensä aina leikata ne tosi lyhyiksi, sitten eivät häiritse elämää nekään. Kampauksiahan sellaisesta tukasta ei saa, mutta värjään sen kohta aivan vaaleaksi, niin on jotain muutosta edelliseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 11:10

no ei tullut sitten sitä ehdottamaani rastaa, mutta hyvä näin, olet varmasti yhtä upeen näkoinen suvi-siilissäsi ... (pls. älä värjää missään vaiheessa violetiksi)

Kysyjän kommentti

Kun mies kehuu, niin se on aina otettava todesta ! Muuten ei olekaan siili, vaan siististi päänmyötäinen, siiliä en huolisi !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 10:58

on varmaankin tosi tyylikkäät .. kehuu kans klanipää... nyt ovat kylläkinhieman kasvaneet, kun yritän kasvattaa tasatukkaa ... hidasta on kasvu minulla , no katsotaan kyllästynkö ja leikkautankos taas ihan lyhyeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:06

Suvi-Anne Siimes-tukka heh heh käyttääkö muutkin tuota sanontaa tukka mallista kuin minä. Muijalle annan ohjeeksi juuri tuon tukkamallin kun lähtee parturiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 11:24

Ei ne raidalliset letit sitten afro etuhiuksineen olletkaan sitten lähelläkään. Varmasti olet nyt tyylikäs ja hiuksesi juuri sellaiset kuin halusit. Onne SAS:n johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:36

Lettejä odotin mutta pääasia että olet itse tyytyväinen.
En ole nähnyt uutta enkä vanhaa kampaustasi joten vaikea on muuta sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:40

Sinä itse tiedät mikä kampaus on mieleisesi, muut arvostelevat oman maun mukaisesti sinun hiuksiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 12:44

No ei mennyt oikein. Sinun pitkä tukkasi oli ehdottomasti seksikkäämpi kuin tuo nykyinen. Sorry, vaan. Sinun olisi pitänyt ottaa vain kevyt leikkaus, kevyt pehmennys ja sitten se tukkasi vaalennus. ......No ehkä se kasvaa takaisin....ensi kesään mennessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:08

mikäs siinä jos sellaiseen päätökseen tulit hiustesi kanssa. Minulla on myös lyhyet hiukset, mutta ei aivan säki hiukset mutta ihan lyhyet kuitenkin. On tosi helpot hoitaa ja pestä sekä itse värjätä. minä vasta tällä viikolla värjäsin vaaleaksi hiukseni. En osaa pitkiä hiuksia enää nykyään edes pitää vaan nää lyhyet nää on tosi hyvät. Uskon että sinäkin olet tyytyväinen omiisi hiuksiisi. Ja myös minä uskon että ole ihan hyvännäköinen niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:25

Kuulostavat oikein hienoilta hiukset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:34

Varmasti oikein pirtsakka tukka sinulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:29

Itse en "Siimes-tukkaa" ottaisi, ei ole tyyliäni eli sellainen ei sovi naisellisille tyypeille.
Iselläni luonnonkoharat hoiukset, pärjään niiden kanssa, pesen joka aamu ja pidän siinä hyvää leikkausta. Vaihdoin kampaajaa pari kuukautta sitten, nykyinen sanoi ettei koskaan ole tavannut kellään noin kiharaa tukkaa. Leikkauskin onnistui häneltä, saa nähdä miten on jatkossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:38

vaikea sanoa kun tuo kuva sinusta on vähän kehno:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:41

ihan ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:33

Varmasti hyvät hiukset. Taidan itselleni talveksi hankkia saman tyyliset.