Minkä lahjan antaisit tänään itsellesi ja mistä hyvästä?

Avainsanat: lahja itsellesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 18:31

Selkä ja hartia hieronnan antaisin / haluaisin.
Tuntuu hieman olevan jäykkää . . .
Ai, niin, että mistäkö hyvästä . . .
. . . olen sen arvoinen =)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Itseään pitää arvostaa ja helliä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 10:22

ymmärtämisen lahjan, jotta saisi edes jotain tolkkua viime päivien tapahtumiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:31

jotain enerkian lisäys juttua , ei lähde kroppa käyntiin oikein millään kahviakin kitannut jo yhden ison kolpakon.. et plääh...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:31

Pienet päiväunet, koska heräsin aamulla niin ajoissa, että ennätin siivota keittiön ja vessan ja pesaista koneellisen pyykkiä ja ripustaa ne ulos kuivumaan ennen töihin lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:43

En tiedä, minkä lahjan ansaitsisin, tai edes mitä tahtoisin. Minulla kun on nyt kaikkea, mitä tarvitsen. Olisihan joku kiinteistö järven rannalta lähellä Mikkeliä ihan kiva lahja näin aamutuimaan, tietäisin sille kyllä käyttöä. Se olisi sitten neljäs asuntoni, tai sitten antaisin sen eteenpäin tyttärelleni, joka etsii sieltäpäin sopivaa omakotitaloa tai maatilaa perheelleen. Perjantaina menemme katsastamaan yhtä. Mutta joku mummola voisi olla sielläkin päin, vähän lähempänä Mikkelissä asuvaa lastenlasta, joka kasvaa ja oppii joka päivä jotain uusia asioita. Ihan on ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:57

lewis hamiltonin fanclubin jäsenyyden :) ku oon ollut suuri fani jo aika kauan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:20

Olisihan joku kiinteistö järven rannalta lähellä Mikkeliä ihan kiva lahja näin aamutuimaan

Kyllä olet leuhka tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:33

Vaikka kuukauden matka Islantiin täysihoidolla ja optio seuraavasta vuodesta ja niin ikään kuukauden lomasta.
Olisi myös kiva saada 40 vuotta vanha Jopo Matic, on sen verran harvinainen linkku/vaihdepyörä että ei ole kertaakaan tullut vastaan...
No ihan siitä hyvästä että vietän rauhallista elämää kotona enkä riuku ja riuhu baareissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:34

Minulle riittäisi että saisin hyvää jäätelöä lohtuun ja mielihyvän saamiseksi itselleni, tai suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 12:02

Jos voisin antaa niin ihan mitä vain niin uskallusta mennä hammaslääkäriin tänään ilman mitään kamalaa panikointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 12:14

Antaisin voimia raahustaa
pyykki pinon luokse
ja saisin ne tänään kaapeihin
kuivana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:12

En mitään suurta vain hyvä mieli tule kun sais vaan olla terve eikä sairasstua mihinkään flunssaan.Mutta mieli sais välillä kyllä olla välillä parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:16

Hannu Hautala ja Erkki Pulliainen
Villi, kesytön Suomi

Villi, kesytön Suomi tarjoaa jännittävän tutkimus- ja aikamatkan villiin Suomeen, sen ikiaikaiseen historiaan, erämaihin ja eläinten jäljille. Matkalle lähdetään Etelä-Suomesta edeten kohti Väli-Suomen, Kainuun ja Kuusamon maisemia päätyen pohjoiseen ja Lappiin. Neljä vyöhykettä - rannikko, järviseutu, havumetsät ja pohjoisen tunturit - sekä alueiden tyypillisimmät nisäkäs- ja lintulajit esitellään asiantuntevasti ja elävästi. Tutuiksi tulevat niin Itä-Suomen vaarojen syntyhistoria kuin Suomen luonnon erityispiirteet. Mukaansatempaava teksti ja upeat luontokuvat käyvät mielenkiintoista vuoropuhelua. Kirjasta nousee esiin luonnonvaalijan nöyryys luonnon salaperäisen monimuotoisuuden edessä.

Lähteet:
Minerva Kustannus Oy Lastenkodinkuja 1 A, 4. krs, 00180 Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:25

antaisin itselleni matkan kreikkaan kahdeksi viikoksi, olen sen ansainnut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:43

sinut ja siittä hyvästä että vastaan sinulle