Mikä fiilis on juuri nyt? ^^

Avainsanat: fiilis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 08:58

kiitokset kysymyksestäsi ja oiken hyvää huomenta kaikille myöskin sinulle ! hyvällä fiiliksellä täällä ollaan.. jätän hyvästejä rakkaalle soffalleni , kun joudun siitä tänään luopumaan, en muuten luopuis , mutta kun meitin onni kisu on päästellyt siihen parit lirut ja vaikka olen siihen lykännyt monia monia eri aineita , niin minusta se haiskahtaa kissanpissalle , jotta haikein mielin siitä nyt joudun luopumaan, no ehkä siitä uudesta soffasta ajan oloon tulee yhtä rakas... sen näkee sitten.. joten haikein mielin hieman lähden nyt kahvin keittoon.. :)

Kysyjän kommentti

Otan osaa sohvasi puolesta. :/

Kiitos vastauksestasi! <3

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 08:44

Huomenta ja kiitos kysymästä. Oikein kiva fiilis on. Aurinko paistaa täydeltä terältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:49

Huomenta kaikille ! On ihan hyvä fiilis, vaikka heräsinkin kärpästen kiusaamiseen. Aaamupala syöty, ja ensimmäinen puhelu siskolle ja äidille soitettu. Tämä päivä on sitten kokonaan omani. Mitenkähän sen parhaiten viettäisi ? Jospa poimisin vähän karviaisia ja veisin ne lapsenlapselle. Samalla voisin käydä kirppareilla, viedä vähän lumppuja sinne ja viettää kaupunkipäivää pikkukaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:34

Kiitos kysymästä
on ihan hyvä fiilis
on jollain tavalla rauhallinen mieli
toivon sen säilyvän iltaan
jolloin pääsen koe ajolle tyttäreni Vanhalla/ uudella autolla hänelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:43

vapaapäivä edessä ja ajatus raksuttaa, että pitää leikata nurmeta ja hoitaa sitä ja tätä.. mutta ihan hyvä fiilis:) elämä hymyilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:56

Tässä aika menee flunssan jälkeen vielä toipilaana, lepään vielä kun otti vähän koville tämä 2 flunssaa peräkkäin sairastaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:59

Ihan hyvät fiilikset. pari viikkoa töitä ja sitten reilun viikon loma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:04

Kahvin keittäjä valvonut yön ja juuri kömpii ylös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:23

leppoisa suviaamu, onneksi ei kiireitä kuhan puolilta päivin on taas liikenteessä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:58

ihan hyvä itseasiassa.. heräsin vähän ennen 9, pyöräilin kuntosalille ja tein aerobisen treenin siellä ja pyöräilin takasin kotiin ja nyt syön aamupalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:24

Hieman pohdiskeleva...
Pitäisi lähteä K-kauppaan hakemaan hyviä pakastepitsoja euron kappale hintaan, mutta varsin synkkiä pilviä on taas ilmassa, matkaa tulee kuitenkin noin 8 km ja jos alkaa satamaan jo menomatkalla ei kiva. No kiire ei ole minnekään joten rauhassa tässä tuumaillaan minne, milloin ja miten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:04

Aamu oli ihan hyvä, aurinko paistoi ja kävelytin sauvoja lenkin ja söin pottuja ja silakkapihvin ja kunhan oleillut, lähden kohta töihin illaksi. Ja lomaa viikon päästä viikon verran ja marraskuun alussa lämpimään Egyptiin viikoksi. Mikäs on tässä oleillessa. NAUTITAAN vielä kotimaan auringosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:26

Vähän väsynyt, haikea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 16:21

Nyt juuri hyvin täysi, söin juuri mahan täyteen pyttipannua. Läksyt jo tehty joten rento ilta tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:07

Minua risoo peltikorjaamon lasku pienestä lommosta 600 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:43

tyttöseuraa kaipaisiin !