Miksi pitää kärsiä??.lapsen lapsesta..Kun on hulttion..ottanut itsellen..Riesaksi??

Antakaa neuvoja miten menettelen..tällaseen asiaan kanssa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 07:14

tuo on vaikea kysymys, no jos ois minun lapsenlapsesta kysymys, niin en kyllä sotkeentuis siihen asiaan, mutta annan kyllä tukea ja neuvoakin, jos hän sitä kysyy....jospa teilläkin lapsenlapsi huomais , et ei kannatais hulttionkans olla ...vaikeaa se on ihan suoraakaan mennä sanoo , et jätä se tyyppi, paitsi jos on väkivaltainen niin silloin , kylä puuttuisin käytökseen ja sanoisin , et muuta heti kauas siitä tyypistä..

Kysyjän kommentti

Kiitos..Onneksi ei ole väkivaltainen..Eikä lapsia tulossa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 07:36

Kauniisti puhumalla tälle lapsenlapselle. Kysellä vaikka mitä ja minkälaisen elämän hän haluaa. Antaa itsensä kertoa ja sitten jos ei siinä vaiheessa itse huomaa, kysyä varovasti että millaiselta se nyt näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:09

Puhumalla voi tietysti yrittää, mutta kovin paljon ei toisen puolesta voi tuollaiseen asiaan vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:22

Miksi naiset rakastuvat renttuihin ? Onkohan siinä kysymys jostain haivaamistarpeesta, halutaan toista hoivaamalla hoivata omaa sisäistä lastaan, joka on jäänyt riittävää hoivaa vaille ? Tällaistahan voi kysyä suoraan, se saattaa avata silmät, ja estää joutumasta hoivaamisen ja "parantamisen" kierteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:48

kyllä se ilmeisesti aikuisen.. lapsen lapsen on kuljettava oma tiensä ja kohdattava omat erehdyksensä.., ei niille voi mitään. Kyllä hänkin sen vielä huomaa, että hulttion otti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:57

Itselläni ei ole lapsen lapsia
mut voisin ajatella omaa lastani
tuossa tilaanteessa aikanaan
hän on ihminen joka ottaa toistenkin huolet kannettaviksi
ja on valmis uhrautumaan toisen asian eteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:25

Joo kyllä minä olen arnikan kanssa samaa mieltä pitkälti. Kyllä jokainen itse päättää kenen kanssa on. Mutta minulla on vähän sama juttu vävy poikani kanssa kun käyttäytyy väilillä kuin kakara sais kyllä vähän viisastua ennen kuin perheeseen vauva tulee.mutta olen sen työllen ikertonut hyvä että ei suuttunut. vaikka ei kyllä oltu puheissa vähään aikaan. ja nyt sit sen miehellä on se sikinfluessa. Ja voi tartuttaan sen meidä tyttäreen joka on 9 viikoa raskaana voi olla vaaraksi sikiölle jos sen flunssan saa. en ymmärrä miten siltä voi välttyä jos asuu yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:30

Kantapäänkautta oppii, anna vaan asian olla.
En minä ainakaan haluaisi että kukaan puuttuisi suhteisiini, minä sitten itse opin kyllä huinoista suhteista,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:18

Jokaisen se on itse kestettävä ja huomattava tilanteensa. Ei parane paljon puuttua. Siinä saa välit helpolla rikki, jos puuttuu toisen asioihin vaikka kuinka hienovaraisesti. Nähnyt ja kuullut olen paljon, siksi tällainen vastaus.