Ei oo papiti enää yö.Aamua pukkaa jo.Vai iisukka-kaveriki sieltä on ylös kömpiny.Joko ootte aamu-kahvit pannu porisee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 03:57

En kyllä laittannu vielä kahvi porisee..Oli niin hemmetin jano join kaljan..hyi minua..pois se minusta..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 07:05

Jess!
Pannu poristi juuri neljä isoa kupillista, eli n. puoli litraa Costa-Ricaa. Juon sen yksin, tyhjään mahaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 07:20

kaurapuuroa söin jo , mutta juhlamokkaa keitän vasta tuos ysiltä suunnilleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 07:33

Tunti sitten nousin ja pistin Braunin tulille. Ulkoterasilla, ah niin ihan raikkaassa (+7) aurinkoisessa ilmassa huonokin kahvi maistui hyvälle. Pirteää päivää valvojille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:26

Kyllähän sitä nyt taas on kukuttu keskellä yötä. Minäkin olisin nukkunut vielä pidempään, mutta kärpäset herättivät ja oli pakko herätä. Onneksi on kaunis aamu. Mieheni keittää aina kahvit ennen töihin lähtöään, joten kahvi oli valmiina. Kaksi mätitahnavoileitää ja jugurttia söin, sekä otin kalanmaksaöljyä. Nyt onkin sitten loppupäivä aikaa keksiä tekemistä tällekin päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:01

tohon aikaan useimmat nukkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:30

Joo-o, minä taisin nukahtaa vasta noihin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:39

Johan tässä on aika herättäkkin tennistä pelaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:14

Nukkumassa olin tuohon aikaan. Ei jaksayökyöpeillä.