Onko täällä muita Napsulais-yökyöpeleitä?

Heräsin taas tähän aikaan,eikä nukkumatista tietoakaan!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 13:41

On se hyvä, että joku edes on yöllä vahdissa ja vartiopaikalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 03:23

Miekin heräsin äskettäin..ja tulin kattoo..onko ketään..onhan minun kaveri hereillä näköjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 03:26

Joko nyt on yö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 07:30

Huomenta teille pirstakoille. Vaikka napsussa kivaa onkin, pyrin kuitenkin nukkumaan yöt että päivällä riittäisi puhtia muuhunkin. Eikä meni rytmi sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:29

Onhan sitä aamulla iva herätä, kun tiettää yönapsulaisten olleen taas täällä horisemassa juttujaan, on kiva vastailla juttuihinne, eihän täällä niin kysymyksiä olekaan. Silloin kun vielä oli töissä, niin aamulla ensimmäiseksi katsoi sähköpostit, niin nytkin, mutta katsookin Napsupostit ! Ei pääse rytmi muuttumaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:31

hyvin nukutun yön jälkeen on mukava todeta että joku on valvonut tälläkin foorumilla pitämässä huolta maailman meneosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:01

ei pysty kun pitää koulussa käydä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:20

Valvoin kyllä silloin kun lapsi veti omaa sooloaan,
mutta ihan aina valveilla ollessa ei olla koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:27

joo en kyllä jaksa olla millään täällä yötä ja valvoa. muutenkin on aamulla vaikea nousta ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:30

Minä olen ainakin kova yökyöpeli. Jotenkin rytmit vaan menneet niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 18:41

Kyllä usein kuuluun siihen pieneen joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:53

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:12

Yleensä häivyn Napsusta puolilta öin viimeistään, ja palailen aamulla milloin mihinkin aikaan kahdeksan jälkeen.