Oletko spontaani?

Avainsanat: spontaanisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:05

Osittain, osittain en, asiasta riippuen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 00:56

Niin voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:48

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 02:55

Olen välistä liiankin kanssa.Joskus tuntuu,et ois kiva kun pystys imaseen takas sen mitä suustaan päästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 03:59

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 06:40

Kyllä minä olen, ehkä liikaakin välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 07:05

Toisinaan olen ja toisinaan taas en :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 07:21

olen kyllä sitäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 07:29

Kyllä mielestäni olen spontaani, joku joskus vain tahtoo sitä lannistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:10

Eleensä en, toisinaan sitten liikaakin. Se riippuu niin asiasta ja tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:13

En ole spontaani. :( Haluaisin kovasti olla, mutta yleensä tykkään järjestää lähes kaiken etukäteen. Tykkää olla varma asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:16

No mitäs te olette minusta mieltä olenko ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:34

Et sinä lettupino nyt mitenkään kovin spontaani ole, koska sinulla on aina noita liitteitä ja tiedostoja noissa viesteissäsi. Sehän kertoo siitä, että olet valmistautunut vastaamaan.
Minä sen sijaan kirjoittelen mitä 'sylki suuhun tuo', siis hölötän omia ajatuksiani ääneen, eli kirjoittelen tänne Napsuun. Ajoittain minusta tuntuu, että kirjoitukseni saatetaan ymmärtää väärinkin, mutta en ole jäänyt sitä pidempään miettimään. Ainoastaan joillekin kysyjille olen vastannut 'päin näköä', sillä joskus totuuden tai siis oman mielipiteen kertominenkin on tärkeää, vaikka se sitten saattaisikin loukata vastaanottajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:50

olen ollut, mutta olen opetellut " nukkumaan yön yli" sillä spontaaniudellani aiheutin monta harmia itselleni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:35

jos se on spontaanisuuden merkki, että vastaukset tulee kuin 'apteekin hyllyltä' ja hommat lähteen käyntiin heti kun ne mieleen juolahtaa, niin olen joillakin elämän alueilla hyvinkin spontaani, mutta vastapainoksi löytyy paljon sitä 'ensin fundeerattua' ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:03

no jaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:16

Aika usein niin saa parasta jälkeä aikaiseksi kun aloittaa vauhdilla.
Toisaalta hyvin suunniteltu on puoliksi tehty pätee yllättävän monessa asiassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:09

Tekemisissä harvemmin sitä esiintyy, mutta sanomisissa liiankin usein.