hyvä?

Nainen: Hei Rakas
Mies: No vihdoinkin, olen odottanut jo niin kauan !
Nainen: Haluatko että lähden ?
Mies: EN ! Mistä nyt tuollaista sait päähäsi ? Jo pelkkä ajatuskin kauhistuttaa !
Nainen: Rakastatko minua ?
Mies: Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina !
Nainen: Oletko pettänyt minua koskaan ?
Mies: En ikinä ! Miksi kysyt tuollaista
Nainen: Haluaisitko suudella minua ?
Mies: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen !
Nainen: Löisitkö minua koskaan ?
Mies: Oletko hullu ? Tunnethan sinä minut !
Nainen: Voinko luottaa sinuun ?
Mies: Kyllä, kulta..
Nainen: Rakas..

Nyt lue alhaalta ylöspäin ;)

Lisätty: 19.08.2009 - 22:54

tuulikki:Aika hassu juttu. Mistäs tämöinen sulla mieleen juolahti. taidat olla vitsi niekka.
vastaus tää oli yhen tyypin frofiilissa yhes pelis en keksiny ite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 21:55

Olisikohan ollut aikoinaan jossain vanhassa Hymy-lehdessä tai vastaavassa suunnilleen samanlainen. Muuten ihan hauska mutta lyöminen edes vitsissä ei ole kovin vitsikästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 21:39

Aika hassu juttu. Mistäs tämöinen sulla mieleen juolahti. taidat olla vitsi niekka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:41

Ei kolahda meikäläiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:42

Ei paha . . .
Oli miulle tuttu juttu jo ennestään. Kierti tässä jokunen aika sitten sähköpostissa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 22:00

Fiksu kynäniekka joka tuonkin on keksinyt.
Sain kouluaikoina yhdeltä pojalta runon joka oli samalla lailla aivan ihana, mutta kun sitten luki vuorotellen joka toisen rivin, niin muuttui kaikkea muuta kuin ihanaksi. En muuten tykännyt siitä pojasta sen jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:11

kiva juttu, kumminkin päin voi olla tosi normaalia arkista elämää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:07

Niin ensin alkuhuuma, sitten 20 vuoden jälkeen, olen lukenut tämän saman tekstin itseasiassa moneen kertaan, tullut niin usien vastaan, siltikin vielö jaksaa hymyilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:49

Ei hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 06:42

Olipas hauskanen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 07:26

oli siinä jotain hymyiluyttävääkin, mutta tuo hakkaus juttu ei purrut....en hyväksy väkivaltaa , ja se on tyhmää edes vitsinä vääntää sitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:19

Heh. Minusta se oli hauska. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:51

Hauska sanailu se oli joka tapauksessa, vaikka siinä liikuttiinkin perheväkivallan ikävällä puolella. Minua ei koskaa mies ole lyönyt, eikä meillä kotonakaan isä koskaan lyönyt äitiä. EN tiedä tilastoista, mutta saattaa olla, että olen elänyt harvinaisen turvallista elämää. Minun on vaikea kuvitella perheväkivaltaa juuri sen vuoksi, kun se on minulle vierasta, mutta tiedän, että monelle se on valitettavaa arkea. Näin ei tietenkäään saisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:33

Aika hauska. Ja niinhän se on tosielämässäkin, että asioiden tila riippuu vähän siitä, miltä suunnalta niitä kulloinkin katsoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:46

Eräänä kauniina päivänä täydellinen mies ja täydellinen nainen tapasivat. Täydellisen seurusteluajan jälkeen he viettivät täydelliset häät. Luonnollisesti heidän avioliittonsakin sujui täydellisesti.

Eräänä lumimyrskyisenä jouluaattona tämä täydellinen aviopari oli ajamassa heidän täydellisellä autollaan pitkin mutkaista mökkitietä. Yht'äkkiä he huomasivat hätääntyneen hahmon tienpenkalla. Ollen niin täydellinen pari, pysähtyivät he auttamaan hädässä olevaa.

Tienpientareella seisoi surullinen joulupukki valtavan lahjapinon keskellä ilman poroja. Koska täydellinen pariskunta ei halunnut tuottaa lahjoja odotteleville lapsille pettymystä, lastasivat he pukin kanssa lahjat autoonsa ja lupasivat auttaa niiden jakelussa. Valitettavasti keli muuttui entistäkehnommaksi ja täydellinen pari sekä joulupukki ajoivat pahan kolarin.

Vain yksi joukosta selviytyi onnettomuudesta - kuka?
Vastaus:

Täydellinen nainen tietenkin! Hän oli ainoa joka on oikeasti olemassa. Kaikkihan tietävät, että joulupukki on taruolento eikä yksikään mies ole täydellinen.

NAISET: LOPETTAKAA TARINAN LUKEMINEN TÄHÄN. Miehet jatkakaa...

Eli, jos autossa ei ollut Joulupukkia eikä sen koommin täydellistä miestäkään, autoa ajoi nainen. Tämä selittää miksi yleensä ajettiin kolari.

Lisäksi, jos olet nainen ja luet vielä tätä tekstiä, todistaa se toisenkin seikan: Naiset eivät koskaan kuuntele mitä heille sanotaan !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:57

joo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:04

Hauskahan se. Tuli ihan hymy suupieliin.