Meneekö teillä lakanat sängyssä mykkyrään keskelle kun olette nukkuneet yön sängyssä? Meille käy aina joka yö näin.

Avainsanat: meneekö lakanat mykkyrälle kun nukutte yön sängyssä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 21:27

Menee menee, ihan nukkuessa vaan..

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä parhaasta vastauksesta sinulle. Totta siis onkun muillakin menee lakanat mykkyrään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 21:17

Kyllä menee.Tulee pyörittyä vissiin siihen malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:21

Ei mee mykkyrälle nukkuessa . . . . ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:24

ei mene.. HYVÄ MATILDA :D HAHA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:25

Kokeile sellaista froteelakanaa jossa on kuminauha reunassa, ei liiku yhtään mihinkään ja on ihan miellyttävän tuntuinen. Saa pyöriä vaikka kuinka monta ympyrää yössä, paikallaan pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:34

menee et joskus painaa kylkeä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:40

Kyllä mota kertaa ihmettelen miksi lakanat ei oo mykkyrässä..kun käätyy..Se on varmaan satiini-lakanoiden ansio..on tosi ihania..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:52

Kylhän nuo vähän kurtistuu,joka ilta saa laittaa uudelleen suoraks enne ku kellahtaa pitkällee...päiväl ei saa suoristettua ku kissa vallottaa petin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 21:57

Naapuripunkassa näkyy olevan mykkyrällä aamusella lakana, mutta omani on sievästi vain vekillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:16

Riippuu lakanamateriaalista ja pyörimisasteesta. Satiiniset ei mene, kaikki muut sitten taitaa mennäkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:30

ei mene. meillä on sellaset parivuoteen lakanat joissa on kuminauhat ympärillä...oisko ne nyt joitain niitä muotoonommeltuja lakanoita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:07

No, ei oikeastaan, joskus saattaa yhdestä nurkasta irrota muttei muuten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:18

Menee, menee.
Paikkoja tuppaa kolottamaan, jos ei käänny tämän tuosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:50

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 06:43

Ei mene minulla , miehelläni kyllä menee, hän nukkuu levottomammin kuin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:12

Laitan lakanan reunat niin tiukasti petausspatjan alle, että ainakin normalisti nukkuessa lakana pysyy suorana. Muita makuukamaripuuhia harrastaessa voi joskus mennä kovinkin mykkyrään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:00

Minun lakanani on ainoastaan vähän liikahtanut reunoiltaan, varsinkin kun se on liian kapea tuohon leveään sänkyyni. Mutta mieheni lakana, vaikka on putkeksi tehty erikoislakana, on aina aamuisin kuin pliseerauskoneessa käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:36

laitan kans lakanan ihan patjan alle , ja pysyy paikallaan, meillä on myöskin noita muotoon ommeltuja lakanoita ne kyllä pysyy hyvin paikalla , vaikka itse pyörin kans sängyssä , niin et joskus , kun herään on pääni jalkopäässää... mitähän lie touhunnut unissani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:49

Ei mene, mutta Lara varastaa minunkin peitteen, kun on niin viluisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:58

joo jos on seuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:00

Ei mene. Taidan nukkua aika rauhallisesti.