miksi kaikki on niin kallista? kiinteistöverokin se pitää maksaa ja on tosi kallis. Onko teillä myös saman lailla?

Avainsanat: kaikki kallista myös kiinteistövero

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 10:01

Tuota kiinteistöveroa on kyllä aika vaikea ymmärtää, kun ei sen vastineeksi tunnu saavan muuta kuin talvella hirveät lumipenkat omaan pihaan, kun aura-auto jyryyttää talon ohi. Kesämökistäkin veron joutuu maksamaan vaikka yhtikäs mitään ko. kunnan palveluja ei maksutta tai veron vastineeksi saa.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Totta puhut ihan turhaan sitä veroa maksetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 20:54

Asun kaverien luona, veljen soffalla, kadulla, millon missäkin, en omista osoitetta. Täten säästän rahaa hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 20:57

Meillä on 98 ekee per vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:58

sen ku tietäis :(( kaikki on niin kallista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:20

Kiinteistöveron maksaminen meilläkin on. En nyt vain muista kuinka hirveesti sekin on.
Elämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:22

Euron tulon myötä kaikki suhteessa kallistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:05

Kiinteistövero on veroista pienimpiä.
Pari, kolme tankillista bensaa sisältää yhtä paljon veroa. Se on kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:08

Kyllä se eläminen vaan on kallista.. Huoh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:52

Ei kiinteisvero ole paljon . Katainenkin kehotta sitä korottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 07:38

kyllä meilläkin nyt on kiinteistö verot toista sataa .. ja muutkin talon kustannukset kuten toin wc kaivon tyhjennyksen kustannukset nousivat monta kymmentä %...mutta en silti muuttais täältä minnekkään, kulujahan on vuokralla tai osakkeessakin asuessa ..vuokratkin ovat todella korkeita , jotta kylä täällä vielä aika edullisesti asuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:56

Onhan jo pelkkä käyttövesi kolme kertaa enemmän kuin kiisteistävero. Asuminen ylimalkaan Suomessa on kallista, koska olemme täällä melkein arktisilla alueilla. Olen aina sanonut, että sen on täytynyt olla hieman hullu, joka ensimmäisenä keksi jäädä asumaan Suomeen joskus hylkeidenpyyntiaikakaudella. Mutta silloin riitti puuta poltettavaksi, nyt ei läheskään kaikilla ole omia metsiä, joista sitä voisi hakea pirtin lämmikkeeksi. Meille laitettiin eilen tuo ilmalämpöpumppu, sen pitäisi tuoda lämmityskustannuksia sitten joskus alaspäin, kunhan se nyt ensin muutamana vuonna säästäisi omat hankintakustannuksensakin. Mutta ehkä joskus. Viime yön pidimme sitä 20 asteessa, ja ihan lämmintä oli. Nytkin olen hihattomassa sisällä, eikä tarvitse aamutakkia päälle.Yksi tapa säästää on pudottaa huoneilman lämpötilaa parilla asteella. Meillä on tehty nyt niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:59

ei oo , kun on vuokralla