Meidän narttu kissa toi tänään uros kissalle saliiksi linnun? Tuoko teidän kissat näin, toiselle saaliin?

Avainsanat: kissa toi toiselle kissallemme saaliin siis linnun

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 19:19

Miulla on vain yx kissa, se tuo saaliinsa nähtäväksi miulle ja sit pitää niin kovin kehua suurta saalistajaa =)
Tosin saaliit ovat pieniä päästäisiä tai heinäsirkkoja, mutta hyvä suoritus 8 vuotiaalta neidiltä ja varsinkin kun on ns. narukissa.

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo totta sanot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 19:16

Aikoinaan,kun asuimme ekassa kerroksessa ja meillä oli "maaparveke",kissa toi minulle .saaliinsa:räpiköivän lintupolon,mikä oli loukkaantunut kiinniotto tilanteessa.Ylpeänä tuo kolli minua katseli ja kiitosta ja kehuja odotti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:12

Minulle se tuo aina välillä sammakoita saaliina, kun ei tuota takapihaa pidemmälle pääse kun aidattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:03

Meidän koiran on nähty tuovan myyrää pihalle. Taitaa olla myyränmetsästäjä, tonkii pitkiä aikoja tuolla pelloilla ja tulee takaisin leukaa myöten savessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:11

ei oo kissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 14:27

Ei pääse kissani saalistamaan kun on sisäkissa. Mutta uskoisin että toisi saaliinsa minulle. Niinhän kissoilla on tapana tehdä. Ei se mitään outoa ja erikoista ole, joten pätee varmasti siihenkin, että tuo kissakaverille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:29

Meidän kollipoika tuo kaikki saaliinsa kynnysmatolle. On saalistanut koko asuinkadun hiiret ja myyrät . Meillä on sellainen jyrsijöiden hautausmaa takapihallamme, mieheni hautaa aina saaliit. Kissa ei syö niitä koskaan.Silloin, kun meillä vielä oli koira elossa, niin kissa toi paistin n. kerran päivässä koiran eteen ja alkoi kehrätä kovalla äänellä.Me ihmiset tietenkin kehuimme metsästäjää, mutta koiraa puistatti.