jos näätte porvaripuolueen jäsenen omistaman bmwn, väännätkö nokkakoristeen vinoon vai potkitko vanteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 17:34

tiedoksi pemarin nokkakoristetta ei voi vääntää, mersun kylläkin.
JA EN POTKI !! ON TAAS ANONYYMILLÄ FIKSUT AJATUKSET !! HALLUUTKO POTKUN TAKALISTOON; MITÄ; HÄH ???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 17:49

Miksi minä niin tekisin?
Vaikeaakin tuo laatan vääntäminen on, eikä vanteisiin pahemmin tule vikoja potkimalla.
Moni porvari työllistää ihmisiä ja se on aika kiva juttu. Kuka sinut työllistää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:45

Minusta on tyhmää aiheuttaa aineellista vahinkoa toiselle tahallaan. Mistä muuten toisen puoluekannan tietää?----automerkistäkö?.....eheii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 19:56

Miksi ihmeessä sen tekisin. Jokainen taablaa tyylillään. Porvari tai sitten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:51

En ole vääntänyt veljeni autoa enkä nenää kertaakaan.
Vaikka ehkä tekisit niin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:08

en yhtikäs mitään tietenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:18

Onko kysymys tehty ihan vakavissaan? Mikäli on, kannattaisi maailmanmenoa arvioida uudelleen ja jättää älyttömät ehdotukset tekemättä sekä tyhmät kysymykset kysymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:00

Mikä sua vaivaa? Hanki oma elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:14

En tee mittään! olen niin kiltti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:55

En.En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:36

en kumpaakaan, enkä suosittele sitä sinullekkaan tehtäväksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:42

Anonyyyminä näköjään tuollaista uskaltaa kysyä, pois näpit vaan bemareista eli hillitse kateutesi.
Harvinaisen tyhmä kysymys taas vaihteeksi.

Lisätty: 26.08.2009 - 09:15

Mistä muuten tietää kuka on porvaripuolueen jäsen?? Jäsenyydet eivät ole julkisia asioita.

Lähteet:
paheksun kysymystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 18:59

Aja se oma autosi pihallemme niin ketjutettuna lähtee pois.Voithan yrittää Bemarin nokkakoristetta vääntää :-) kerro mitense tapahtuu !!!

Lisätty: 21.08.2009 - 19:03

Mitä merkitystä sinulle on toisten automerkeillä? En ymmärrä sitä enempää kuin Anonyymiäkään.

Lähteet:
Tietysti vanteita voi potkia jos haluaa varpaat kipeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 14:16

Ei tulisi mieleenkään, mutta kysymyksestäsi päätellen sinulle tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:35

Bemarissa ei taida olla nokkakoristetta - en ainakaan ole vielä nähnyt - mistähän sitä arvaisi kuka on "porvaripuolueen jäsen" näitä hienompia autoja kun tuppaa nykyisin olemaan ihan työväestön edustajillakin...