Menen nyt kampaajalle ! Arvatkaapas, mitä siellä minulle tehdään ? Rastat, letit vai permanentti ?Värjäys, raidat vai skalpeeraus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 14:20

Sinulle sopisi erittäin hyvin raidalliset letit. Ja kunnon afro etuhiuksiin.

Kysyjän kommentti

Kyllä raidalliset letit olisivatkin aivan mahtavat, mutta kun en jaksa kasvattaa tätä pörröistä päätäni yhtään pidemmäksi, niin annoin leikata kaiken pois. Nyt minulla on siisti poikatukka, ei mikään pystyharja, vaan päänmyötäinen lyhyt malli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 15:05

Värjäys ja vaaleat raidat;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 15:50

sinulle tehdään värjäys ja raidat punertavat sellaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 16:12

permanentti, ja värjätään ja laitetaan raitoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 16:34

Permis, ja raitoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:57

Permanenttia ja värjäystä ei ole suotavaa tehdä samalla kertaa, sanoo minun kampaaja joten jompi kumpi niistä, tai sitten raidat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:07

Värjäys ja raidat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:32

Permanentti varmaan, mutta letit on parhaat (korkeintaan pari raitaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:38

repäse ja laitata rastat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:44

Luultavasti sinulle tehtiin raidat. Miksei afrokin olisi paikallaan, kun sinne etelään taas pian menet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:17

permanentti