Teetkö aina kaiken puolisosi kanssa yhdessä?

Tuli tämä mieleeni, kun työkaveri lähtii eilen kesken päivän mennäkseen miehensä kanssa ottamaan koiralle vakuutusta. ja tänä aamuna hän tuli myöhemmin töihin, koska oli miehensä kanssa käyttämässä koululaistaan hammaslääkärissä.

Avainsanat: kaikkialle vain puolison kanssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 12:58

enpä tosiaankaan, meillä on sellainen kustannustehokas työnjako käytössä, kerkiikin paljon enemmän ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 13:05

Ohhoh, jopas on. Jos minä odottaisin kumppani apua johonkin tekemiseen, niin tekemättä jäisi tai ainakin siirtyisi hamaan tulevaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:21

se tekee kuka ehtii.. ja vapaa aika, yhdessä ja erikseen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:21

Viime suhteessa alussa tein kaiken yhdessä, sitten en enää tehnytkään, ja lopahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:31

Noita sänkyhommia on yritetty yhdessä hoidella. Mutta yksi kaveri kerran sanoi että sänkyhommissa on akat vaan tiellä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:39

Harrastukset sekä matkailu sujuu meillä yhdessä...samoin monet kotihommatkin, mutta ei nyt sentään joka asiaa duunata käsi kädessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 14:16

Maanviljelyhommissa ja sadonkorjuussa olemme olleet paljon yhdessä, mutta muuten teemme asioita erikseen, tai siis minä teen suurimman osan juoksevista hommista. Mieheni on meillä onneksi kaupankäynnistä vastaava, koska minua ei huvita käyäd siellä. Eipä olisi juuri mitään kaapissa, jos vain minä kävisin. Minulle kun riittää vähäisempikin ruokamäärä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 15:01

Tuo tuntuu kyllä majakka ja perävaunu tyyliseltä hommalta. Toisaalta on sitten aina alibi valmiina, ettei tarvitse kysellä toiselta: Missäs sitä taas on tullut luuhattua kokopäivä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 15:21

Ex-mieheni kanssa tehtiin tosi paljon yhdessä asioita. Oltiin tosiaan kuin paita ja peppu.
Asiat sujui ja meillä oli aina hauskaa. Ystäviä meillä oli paljon ympäri suomea. Olimme pari, jota kaikki ihaili.Yksinkin kuljimme tai omien kavareiden kanssa. Alibeita ei tarvittu:))
Kunnes sitten .....
Tuutikki100:n työkaverin jutska on nyt vähän liikaa, ellei sitten olla liikkeellä yhdellä autolla ...ymmärrättekö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 16:02

joo kyllä nyt on paljon käyty yhdessä asioilla kun mieheni on lomalla ollut. mutta kyllä aika paljon tulee yhdessä kylläkin käytyä. koska on aika pitkä matka kaupoille on mentävä autolla kun tavaraa pitää tuoda aika paljon. Ei pyörällä pysty paljoa tuomaan kerralla niinkuin autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 16:14

jos olisi, niin en tekisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 17:47

On paljon asioita mitä tehdään yhdessä, mutta on myös tilaa omille jutuille.
Minnuu ruppeis ahistammaa, jos aina pitäs olla nenät vastakkain.
Nytkin avomies lähti 4 muun miehen kanssa saareen mökille, siellä saunovat ja ottavat hieman kuppia ja sit huomenna klo 12 pamahtaa.
Se on heidän joka syksyinen traditio, enkä todellakaan haluaisi olla mukana.
Miulla on sit vastapainoksi tyttöjen ilta tässä hieman syksymmällä.
Tässä vain yksi esimerkki erillään olemisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 17:53

En todellakaan, jos työstä on kysymys.
Vapaa-ajan tekemiset ovat eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:24

Tänään(kin) tein kaiken yhdessä pienen apurin kanssa; kaupassa, bussissa, torilla, laivoja katsomassa, piknikillä joen sulun kohdalla, saaressa, sorsia katsomassa, suihkussa ja mitähän vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:38

Eiköhän noi käytännön asiat vois jakaa, vallankin kun ollaan työelämässä vielä molemmat. Lomat on hyvä viettää yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 02:00

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 06:50

Kyllä me teemme paljon asioita yhdessä, mutta ei niiden takia työstä pois olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:21

ei oo sellaista