Onko sinulla joskus niin kiire, ettet ennätä tekemään yhtään mitään?

Avainsanat: kiire

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 12:56

ei koskaan, kiire on niin vastoin luontoani että siihen en sorru ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 13:04

Monesti olen sanonut puhelimessa niin, mutta siinä on lipsahtanut valkoinen valhe silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:09

Joo kyllä on ollut. Minä heitin haalarit nurkkaan ja sanoin tulen viikon päästä katsomaan josko kiireet olisi ohi.

Lisätty: 19.08.2009 - 13:11

Noissa sänkyhommissa nuorena tuli kiire siinä loppuvaiheessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:22

Harvemmin mutta joskus kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:22

eipä ole.. hallitsen itse elämääni ja en järjetä kiireitä itselleni, sillä kuka nyt näin läheistä viitsii kiusata:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:41

No hitsi kun joskus on niin kiire, että sotkeutuu omiin jalkohinsa, kaikki tippuu käsistä jne. eli mitään ei sellaisella hopulla saa aikaiseksi...silloin pitää istahtaa, huokaista ja vaihtaa pienemmälle vaihteelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 15:27

Olen hyvä organisoimaan ja ehdin tehdä todella paljon. Osaan delegoida toisille töitä myös. Asiat hoituu aina.
Olisi kiva olla joskus vähän flegmaattinenkin;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 16:14

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:20

Muistaakseni on ollut joskus. Nyt on jo onnellisesti ohi. Pois jäänyt jo kiireeni lie...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:21

Ei ole, hosuessa tulee... jne.
Tiedän kyllä tapauksia jotka juoksevat kovaa vauhtia paikasta toiseen ja ovat todellakin koko ajan tekevinään jotain, mutta käytännössä yhtään mitään ei kuitenkaan tapahdu.
(työelämässä - ja varsinkin työparina - erittäin rasittavia tapauksia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:32

Useimmilla on aina aikaa selittää, miksi heillä ei ole aikaa. Olen tehnyt sitä joskus itsekin ja kun hoksaa sen, tulee miettineeksi tarvitaanko kiirettä loppujen lopuksi lainkaan. Olemme melkoisia selittäjiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:44

Juhannuksen jälkeen on pitänyt kovasti kiirettä, mutta on tosin tullut valmistakin.
Nyt on rästissä niitä "tavallisia" hommia, mutta niistä en stressaa. Teen sitten ensi kesänä, jos nyt ei huvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 07:06

Hyvinkin usein, monta projektia välillä menossa eikä oikein näkyvää saa aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:21

ehkää