Onko sinulla viikossa joku määrätty päivä,milloin siivoat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 08:19

Ei ole määrättyä päivää. Otan imurin sit käteeni ku rupee tuntuu et kävelee hiekkarannalla jonkun linnun pesässä. Eli kun hiekkaa ja koiran karvoja rupee tunkeen silmille liiallisesti. Ainut jota luuttuan useiten on keittiön pöytätasot. Olen myös haaveillut kotona käyvästä siivoojasta, voisi käydä esim kerran kahdessa viikossa pesemässä lattiat ja jne.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 06:29

Minulla käy siivooja kerran viikossa ja sen mukaisesti meillä siivotaan. Selkäni on niin huono että en pysty itse imuroimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:18

Useimmiten siivouspäiväksi osuu lauantai, mutta pientä siivousta tehdään lähes päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:20

Pyrimme siivoamaan perjantaisin, mutta joskus joku muukin päivä riippuen siitä mikä on vapaapäiväni. Sehän voi olla mikä päivä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:20

pikasiivous joka päivä monta kertaa, ellei halua hukkua koirankarvoihin.
ei mitään vakipäivää koko huushollin siivouksessa, kuinka kulloinkin ja tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:11

Ei ole, hiekkaa tulee koko ajan kenkien ja varsinkin rattaiden mukana niin paljon sisälle että joka päivä on pakko hieman siivota. Suurempi sitten noin kerran kuukaudessa mutta sekin ihan tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:32

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 10:59

Joka päivä joudun siivoamaan tuon koirapojan takia. Mutta isommat siivoukset teen silloin kun siltä tuntuu ja kivut antaa myöten. Nyt on ollut siivousputki päällä jo muutaman päivän ja vielä jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 12:37

määräys tulee, nyt on siivouspäivä, eikä siinä silloin allakkaa katsota ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:24

ei . siivoan silloin kun olen "sillä tuulella"

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:27

Ei oikeastaan, mutta useimmin siivoilen jostain syystä torstaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:39

Ei ole oikeastaan määrätty. Mutta olen itse päättänyt että kaksi kertaa viikossa siivoan. Siis keskiviikona ja Lauantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:48

Siivoan kotona kun tuntuu..että pitäis matot pölyttää..ja samalla lattiat imuroin ja pyyhin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 23:21

Ei mitään suunnitelmallisuutta ole, silloin kun on fiilistä,viedään matotkin ulos ja kun ei ole imuroidaan ja tehdään pientä "pintaremonttia". Jos on kaunis ilma kesällä, en viitsi juuri sisällä pörräillä.Se riippuu niin vuodenajasta, töistä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 02:03

On,siivouspäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:53

Perus taloustöitä tehdään joka päivä, mutta yleensä kunnon siivous on perjantaina. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:12

Ei ole siivouspäivää, kun ei ole mitään muutakaan säännöllisyyttä tässä elämässä. Tullaan ja mennään, kuka milloinkin ja minnekin, siivotaan, kun siltä näyttää, yleensä ei siivota. Nyt kun meillä on täällä vähän siistimpää, olen nauttinut kotonaolaosta. Yritän pitää kotini siistinä, mutta usein se jää vain yritykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:32

On, siivooja tulee aina perjantaisin. Ei tosin ole käynyt nyt kesällä kun itsekin olemme olleet poissa. Maalla joudumme siivoamaan itse, joskus siivooja tekee suursiivouksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:19

Ei ole tiettyä päivää. Odotan inspiraatiota. Sen sitten iskiessä siivoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:31

ei