Ihmisen tulisi juoda about 2l vettä päivittäin.Juotko sinä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 06:35

Kyllä minä juon paljon ,mutta en minä pelkkää vettä kyllä pysty noin paljon juomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 08:13

Päivittäinen veden tarve vaihtelee olosuhteiden mukaan, keskimäärin se on 2 - 3 litraa vuorokaudessa.
Osa tulee ruoan mukana, ei kait sitä kukaan pysty pelkkää vettä noin ylen runsaasti juomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:19

pelkkää vettä juon noin litran päivässä, mutta nestettähän saa myös muista juomista ja ruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:21

En juo pelkkänä vetenä noin paljoa. Johan siinä huuhtoutuu kaikki hivenaineetkin elimistöstä. Reilu litra vettä ehkä menee ja sit muita nesteitä lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:21

En juo pelkkää vettä ikinä. Vettä kuluu vain koiran kipossa, kahvia keitettäessä ja aamun vitamiiniporetabletin sekoite aineena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:33

sillon kun oon ruokavaliolla/dieetillä juon 4litraa.. nyt menee vaan reilu 1l

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:33

Pääsen tuohon nestemäärään kyllä, mutta en yleensä pelkällä vedellä.
Esimerkiksi keitosta saa nestettä jo monta desiä annosta kohden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 10:57

Juon vihreää teetä litran päivässä ja ruuan kanssa sitten vettä. Ei taida ihan kahta litraa tulla noista, mutta kahveet vielä päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 12:39

kyllä ne pari litraa kertyy pääosin jostain ihan muusta lähteestä kuin vesipullosta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:25

en juo, enkä usko tuohon suositukseen . Se huuhtelee mineraalit elimistöstä pois.. vähempikin riittää. Ainakin minulle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:27

suunnilleen juon kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:51

Taidan ylittää jopa suosituksen, mut sopivasti omalla kohdallani pitääkseni aineenvaihdunnan toimivana.Kaikki ollaan yksilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:49

kyllä tuo litra määrä täyttyy , mutta ei ihan pelkällä vedellä, siinä on kahvia , ym nesteitä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:13

En varmaankaan noin paljoa juo. Minulle tulee harvoin jano, unohdan koko juomisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:17

En juo, ja siitä on jo lääkärikin huomautellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:32

suurinpiirteen