Mitäs tehdä jos ihmisen sydän särkyy,,pahasta asiasta??Ja on paha olla..

Avainsanat: säkynyt sydän..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 10:51

Oi jospa ne viisaat sanat osaisinkin sanoa joilla kaikki paha pyyhkäistäisiin pois. Mutta niitä ei ole. Ehkä puhumalla sille joka sen pahanmielen aiheuttaa.
Minulla on aina ollut yksi konsti millä olen pahaa mieltäni lohduttanut. Olen kirjoittanut paperille ne ajatukset, tehnyt runon jne. Ei ne asiat ole kadonneet, mutta helpottanut kummasti.

Kysyjän kommentti

Aina ihania sanoja sinulta löytyy..kiitos Ida.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 04:35

Mä otan yhteyttä mun ystävään,joka on sielun sisko hyvässä ja pahassa.Yksin ois tosi vaikeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:23

Silloin on onni, että saa purkaa mieltään ystäville, kun sydän on rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:48

Sydänsuru tarvitsee aikaa ja joskus ei voi puhua kenellekään vaan kärsii yksin. Rikkonaisen sydämen eheytyminen voi kestää jopa vuosia.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:36

ei sitä kai voi tehdä mitään.. aika parantaa haavat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:39

Ei voi muuta kuin toivoa voimia ja jonkinlaista vertaistukea vaikka naapurin tädistä. Juttukumppani on silloin tärkeä, yksin ollessa asiat tuppaa vaan pahenemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:29

Itse en oikeastaan mitään voi tehdä, saatan herkutella ruualla. auttaa vähän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:30

Pahaa on ja tapahtuu. Niille emme voi mitään. Riippuu vähän siitä miksi Liisukalla on paha mieli? Kuinka vakavasta on kyse. Joskus tarvitaan ihan terapeuttia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:13

Silloin on ystävän apu tarpeen. Jos ei muu auta pahemmassa tapuksessa ammatti ihmisen juttusille menoa suosittelen. kun olen itsekkin joskus joutunut niin tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 23:42

Parasta on saada puhua asioistaan ihmiselle joka ei vastaa kertomalla omia vaikeuksiaan vaan ymmärtää kuunnella.Yleensä intuitiosi kertoo sinulle mitä tehdä tai ei, jos myös osaat itse kuunnella itseäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:06

Itse otan yhteyttä luottoystävääni. Sieltä saan kuuntelijan ja käytännönkin neuvoja, jos niitä tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:37

pitä jutella jollekiin