Mistä johtuu..että välillä masentuu todella??Ja toisena päivänä ilonen kun peipponen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 00:02

Masennuksia tulee ja menee.Elämäntilanteestahan nuo kausiluontoiset mielialanvaihtelut johtuvat.Joskus on niin pirtsakka ja aikaansaava ja toisinaan mikään ei luonnistu tai onnistu.Ehkäpä elämäntilanteesi on jotenkin sellainen,että nuo kausiluontoiset masennukset ottavat toisinaan ylivallan.

Kysyjän kommentti

Näin on kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 00:12

Elämä ei koskaan tunnu oikeudenmukaisuudelta.

Lähteet:
Omat ja ystävieni kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 00:29

meillä naisilla saattaa olla täysin hormoonitoimintaan sitoutuneita ailahduksia mitkä eivät lakkaa edes postmenopausaallisesti

Lisätty: 19.08.2009 - 01:07

no, kun en tiedä asioiden laitaa niin tulee vastattua tyhmästi, anteeksi oikeesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:40

joo.o, pakkohan on mielialojen vaihtua, kävisi tylsäksi muuten tämä elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 01:06

Se on elämänkäyrä, joka vaihtelee päivittäin. Sama juttu aika monella. Tuulia on moneksi; on hyviä, huonoja ja kaikkea ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 04:31

Ei ois kivaa,jos se tasasta ois päivästä toiseen."Vaihtelu virkistää".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:37

en tiedä.. mulla on ihan sama.. oon kyllä masentuneena enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 10:41

Ei elomme ole aina kuin pääskysen, joka lentää hyönteisessä ilmassa suu auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:52

Mää olen välillä masentunut. Sit taas välillä iloinen. Voiko lie olla hormooni juttu. että mieli vaihtelee koko ajan minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:59

Itse masennun jos olen kuullut huonoja uutisia lähinnä sukulaisilta, muuten minua ei oikein mikään masenna, joskaan en nyt niin iloinenkaan ole jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:40

ittestä se on kiinni mitä tekee