Alli

Syökö muut Alleja
mitkä on kokemukset
mul on tehonnut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 00:33

hyvä juttu, antoi kivan alkusysäyksen. kun itse tutustut käytössä tuotteen vaikutuksiin huomaat että rasvaruokaa ei tee enää mieli syödä sattuneista syistä eli hyvin ohjaava tuote. aloitin sillä, nyt en enää käytä ja 3kk sisällä 8kg pois ja en ole nälkää nähnyt

Kysyjän kommentti

Onnea painon pudotukselle
tuo että se on ohjannut syömään asiallisesti
huomasin sen itselläni
hyvää jatkoa painon ja muutenkin syksyn merkeissä
T. Sentta53

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 23:51

Mulla on allit tuolla käsivarsissa..mitkä roikuu minussa..enkä saa niitä häädettyä..vaikka yritän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 05:42

En ole syönyt edes allin (vesilintu) munia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 07:43

Alli huutaa "ala alli, ala alli" josta se on saanut nimensäkin.
Alli on muuttolintu.

Rasvakaruselli sekoittaa pään:
www.aamulehti.fi/teema/ruoka...3465.shtml

Ja mitähän lie sivuvaikutukset pitkällä tähtäimellä Alli-ihmepillereissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:47

Ei omakohtaista kokemusta kyseisistä pillereistä. Tuttava on käyttänyt ja taitaa edelleenkin käytää, kertoo painon pudonneen noin 6 kg. Joten kaipa niistä hyötyä on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:50

Ei ole kokemusta, mutta harkinnassa ostaa, kun en pääse millään ylipainosta irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:37

en ole syönyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 10:38

Ai ai Alli, ethän muiden salli...
En kokeillut Allia kun jostain luin että sitä pitää syödä pitemmän aikaa jotta oikeasti tehoisi.
Olen ilman allia saanut kohta kuusi kiloa pois niistä kahdeksastatoista. Nälkäkuuri - se tehoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:56

En kyllä ole syönyt mitään allia. Mutta ilmankin on toimeen tultu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:54

Laihduin ihan muilla konsteilla. Ei siihen mitään allia tarvittu.