Pidättekö yhteyttä vanhojen koulukavereittenne kanssa?

Avainsanat: koulukaveri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 22:50

Paras koulukaverini kuoli yli 20 vuotta sitten. Siinä tuli valtava aukko ystäviin, kukaan ei enää kanssani muistele hauskoja koulukokemuksia. Muita läheisiä koulukavereita olen tavannut viimeksi keväällä. EI kovin usein tarvitse, kun mikään ei ole muuttunut.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 22:08

Kyllä muutama hyvä ystävä on jäänyt joiden kanssa pidetään yhteyttä ja tavataankin silloin tällöin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:08

Minulla on koulukaveri jonka kanssa olen yhteydessä melkein joka viikko. Hän asuu Jämsässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:10

En kyllä pidä yhteyttä..mutta kun tavataan jossakin..tulee muisteltua mennyttä aikaa..kun kävimme koulua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:16

Ei ole ketään.
Oikeastaan kouluaikanakin vain niitä tapailin viikonloppuisin ja iltaisin joiden kanssa oli yhteisiä harrastuksia ja reissuja. Vuosien aikana harrastukset ja kaverit muuttuneet uusien asuinpaikkojen myötä. Kouluaikaisia kavereita kyllä on joihin pidän edelleen yhtäyttä viikoittain, mutta esim. yläasteella samalla luokalla olleisiin en kyllä ole ollut yhteydessä, ei oikein voi kadullakaan tavata kun olen nyt yli 350 km päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:19

Yhteen ainoaan ex-koulukaveriin pidän yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:41

erittäin laiskasti, ei edes kerran vuoteen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:10

Yhden koulukaverin tapaan aina silloin tällöin kauppa matkalla
ystävyytemme on säilynyt
siitä asti kun töölöössä nukuttiin yhdessä päiväunia 1,5 v :aasta
meni vuosikymmeniä ja löysimme itsemme samasta luokkahuoneesta
jossa meidän lapset aloitti koulunsa
se oli sattumaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:56

Yhden kuuluisan tv-kokin kanssa pidän yhteyksiä yllä silloin tällöin,mutta muutoin en juurikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 00:37

en, opiskelukavereiden kanssa joidenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:43

Pariin, mutta todella vähäsen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 01:30

Kyllä muutama koulukaveri ja opiskelukaveri jos niitä nyt erotellaan ja useita työkavereita eri paikkakunnilta.Pidetään yhteyttä puolin ja toisin satunnaisesti.Viime päivinä on on ollut iloisia yllätyksiä kun muutaman kanssa olemme tavanneetkin pitkästä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 02:02

En pidä ollenkaan. Olen vaihtanut paikkakuntaa, niinkuin mustalainen hevosta, että harva edes tietää missä milloinkin asustelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:35

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:41

joittenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 12:25

Helsingissä ja liepeillä asuvat "matikanlinjan tytöt" pitävät säännöllisesti yhteyttä, minä olen etäjäsen, pohjoisen asuinpaikkani takia sähköpostien varassa. Luokkakokoukset ovat yhdessä "poikien" kanssa, ja niitä on vuosittain. Hyvä HYKKYLÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:43

Pariin "tyttöön" pidän yhteyttä. Toiseen enemmän, toiseen vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:49

en. 1% ehkä