Mitä mieltä olette..kun sanotaan,että elää toisen siivellä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 21:27

Toinen ostaa jokapäiväiset ruoat ja juomat sekä maksaa vuokrat ja kaiken muun mitä elämiseen menee yleensä. Tämä siivelläeläjä ei maksa mitään omista kustannuksistaan. Siivelläeläjä odottaa palveluksia ja kaikkea valmista itselleen..

Kysyjän kommentti

Näin on asia..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 21:23

Käyttää toista hyväkseen kaikella mahdollisella tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:29

Eli elää toisen kustannuksella. Toinen tekee kaiken sen toisen eteen. käy töissä,ruokkii ja elättää sekä antaa asunnon eli katon pään päälle. maksamalla kaiken toiselle valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:49

asuu jonkun tutun asunnossa, käyttää sen suihkua, syö sen ruokia, ja tuskin maksaa vuokraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:24

Taitaa näitä aikamies poikia ja tyttöjä olla tänä päivinä vanhempiensa elätettävinä enemmän kuin vuosiin. Olen tullut toimeen omillani 17-vuotiaasta asti, toisten siivillä ei ole tarvinnut keikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:39

On pummi, elää toisten työllä. Näitähän on nähty. Ei viitsi itse tehdä mitään, mikä ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:52

Olen ollut pakosta toisen siivellä eläjä
kun kela kadotti paperini kaks kertaa neljä kuukautta
eli elon laskuopilla 8 kk
se oli raskasta aikaa
aatelkaas miltä se tuntui
ei hauskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:45

On toisen elätettävänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 02:12

Yhdellä siivellä yksisiipiset eivät koskaan pääse lentämään......tarvitsee siis toisen siiven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:39

Kun toinen maksaa kaikki kulut niin se toinen ospauoli elelee siinä siivellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:33

Ihminen joka ei rikkaa ristiin laita elantonsa eteen, vaan maksattaa kaiken toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:55

eli käyttä toista hyväksi