Minkälainen ihminen on..kun on suloinen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 21:22

Halusin lähettää sinulle jotain kaunista, ihananaa, ainutlaatuista, mutta postiljooni käski minun tulla sieltä postilaatikosta pois.
Suloinen on mielestäni sellainen ihminen joka ihan olemalla oma itsensä häikäisee niin että aurinkokin jää toiseksi.

Kysyjän kommentti

Voi kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 21:20

Ystävällinen, otta toiset huomioon, auttaa, on iloinen, ei valittele omia vaivojaan ja kiireitään, on kuin olisi vain toisia varten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:26

Kaunis ja siro rakenteeltaan sekä hellä pehmoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:30

Minusta pienet lapset ovat suloisia. Pienet nakkisormet ja varpaat, omppuposket ja tillottavat silmät sekä pieni naurava tai suppuinen suu, josta valuu hiukan kuolaa ovat suloiset.. :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:42

Pieni, hellä ja pehmoinen... vauva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:19

Äiti vainaa sanoi mulle et oot
suloinen kuin sika pienenä
minä pidin siitä
jatkan sanontaa omalle tyttärelleni

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:46

Sellainen hassu, ihana, höpsykkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 02:17

Balilainen, korealainen ja suomalainen keskustelivat vaimoistaan.
- Minun vaimoni on suloinen kuin kissa, kehui balilainen.
- Minun vaimoni taas on ketterä kuin kauris ja fiksu kuin delfiini, ilmaisi korealainen.
- Nyt muisti pettää, sanoi suomalainen. Minunkin vaimoni on joku eläin, mutta en muista sen nimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:42

Mieheni väittää minun olevan suloinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:32

Pieni söpö, ihana. Vauva siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:55

välittävä