isoin pyydystämäsi kuha

uistellen isoin on 2.7kg pyhä-järvi yli metrin

Lisätty: 18.08.2009 - 19:51

ei verkolla! kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 19:55

Minä olen saanut tänä kesänä ennätysmäärän kuhia. Jotain 20 kappaletta uistattamalla..Eivät ne järin isoja ole olleet, mutta toissa viikon lauantaina sain sellaisen 1,5 kg ja sitten kiloisia olen saanut ja tottakai alle. Hyvin monia olen laittanut takaisin kasvamaan järveen. :O Enää ei kuhia tule, se aika oli ja meni. Ovat menneet syvemmille vesille minun paikastani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 19:51

En ole punninnut, mutta kovin pieniä ovat olleet.
Ostin täksi kesäksi isoja verkkoja, mutta energia ja aika eivät ole sallineet kalastusta lainkaan. Ehkä sitten syksymmällä.
Tavoite oli kuusikiloinen, vähintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 19:56

Joskus taannoin talvipilkillä 1kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 20:05

Saanut en ole yhtään, mutta syönyt olen eviä sun muuta pientä yli kuusikiloisesta. Ai että oli hyvää kuhasoppaa. Mökkivesistössä on kuhaa, ei vain ole tarttunut koukkuun. Vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 20:13

Höytiäinen n.2kg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:18

Kallavedestä 1,2 kg kuha...vuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:08

pitkässäsiimassa oli kerran n. 5-kiloinen, rapalaan on tarttunut reilu kuusikiloinen (verkolla vielä vähän suurempiakin), näitä Helsingin edustan mutaisista lahdista. Lohjanjärvestä kerran heittelin jollain pikku lipalla selaisen 4,5 kiloisen .... suurin osa kuhista on ollut kokoluokkaa 600-900 g

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:47

Ei painanut mittään, kun en ole kuhaa pyydystänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 02:28

Polvikoukulla, joka oli tavallisessa mato-ongessa, Pelligistä ongittu n. 5-kiloinen kuha. Syöttinä oli pieni särjenpoikanen. Ongin silloin isoja ahvenia veneestä käsin, joita tulikin oikein reilusti ja kuha tuli sitten vielä ahventen jatkoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:43

En ole koskaan kuhaa pyydystänyt.