Nostalgian havinaa?

www.hs.fi/urheilu/muut/korip...5248591285
Minä olen haaveillut Kuuban matkasta vaikka kuinka kauan, mutta sinne ei halvalla pääse, kuten aikoinaan Neuvostoliittoon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 20:00

Kuule Papiti !! Kävin mieheni kanssa Kuubassa 2007. Siellä oli tosi ihana käydä. Ihmiset ystävällisiä, luonto todella vehreä ja kabareetanssijat kauniita.. Erilainen kokemus !! :O En tiedä mikä mielestäsi on kallista, mutta yhdeltä hengeltä kahden viikon matka maksoi n. 1200 euroa all inclusive hotellissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 20:03

No ei ihme. Minä olen kerran elämässäni käynyt siinä saaren toisessa päässä Dominikaanisessa Tasavallassa, ja jos olisin ollut viikonkin pidempään olisin minäkin loikannut ihan mihin nopeimmin olisi päässyt turvapaikkoja sen kummemmin kyselemättä. Tosin tulin sinivalkoisin siivin kotia ja päätin etten toiste mene. Samaa porukkaa on kuin kuubalaisetkin, hui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 20:09

Kävin myöskin Dominikaaneissa Punta Canassa. Tykkäsin paljon. Silloin oli matkamme varattuna ensin Kuubaan, mutta heille tuli amerikkalaisten kanssa jotain kränää ja matka peruttiin. Matkatoimisto suositteli Dominikaanista Tasavaltaa ja sinnehän me silloin menimme. Taitaa jäädä Kuuba haaveeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 20:53

En ole suunnitellut niin kauaksi matkustamista. Minun matkani taitavat olla suunnitellut loppuelämäksi, eikä sitä loppuelämäänsäkään kukaan jaksa aina vain matkustaa. Eikös se ole niin, että matkassa on parasta se, että saa tulla takaisin kotiin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:34

Kuubaan vois kyllä loikata =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:17

joo, alkaa loikkaritarinat olla historiaa

Kuuba olisi tietysti hyvä nähdä vielä niin kauan kuin 'vanha järjestys' on voimissaan, mutta on niin paljon muutakin nähtävää, että taitaa jäädä väliin, niinkuin jäi Itä-Saksakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:47

Kelpaisi toki kuuban matka, rahaa kun vielä olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 02:36

Papiti! Tiesitkö, että:

Kuuba tarjoaa ilmaisia sukupuolenvaihdosleikkauksia. Transseksuaaleille tarjotaan Kuubassa mahdollisuus sukupuolenvaihdokseen, kertoo kolumbialainen El Tiempo. Uudistuksen takana on presidentti Raul Castron seksologi-tytär Mariela Castro, joka johtaa maan kansallista sukupuolivalistuskeskusta.

Mariela Castro sai vuosi sitten Kuuban terveysministeriöltä vihreää valoa aloitteelleen, jossa transseksuaalit olisivat mukana julkisen terveydenhuollon piirissä.

Terveydenhuolto on Kuubassa ilmaista, joten sukupuolenvaihdosleikkaus hoituu ilman kustannuksia.

Lisätty: 19.08.2009 - 02:37

Nostalgian havinaa? Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!

Lähteet:
07.07.2009 Kumppani-lehti