Oletko herneiden ystävä ? Oletko jo tänä kesänä syönyt ? Paljonko maksoivat vai olivatko omasta maasta ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 22:44

rrrrrakastan herneitä. niitä tuli tänä kesänä syötyä litratolkulla taas. turkkusessa maksoi hernelitra noin 3e. riippui kanssa sitten ihan paikasta.

Kysyjän kommentti

Kyllä kesäherneet maistuvat hyvälle, tulee melkein syötyä liikaa !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 18:10

Tykkään herneistä, ja niitä joskus silloin heinäkuussa myytiinkin täällä ja silloin tuli syötyä. En tiedä paljonko maksoivat koska "pappa betalar" ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:13

Nyt oon parina viikkona ostanu, ovat tosi makeita herneit, 3 litraa sai viidel eurol, tykkään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:26

Olen ostanut pari kertaa torilta litran pussin ja kerran olen saanut sellaisen tuliaisiksi. Torihintaa en valitettavasti muista, olin niin keskittynyt kyttäämään vaan mansikoiden hintaa, mutta halpoja on täytynyt olla. Parin euron paikkeilla se litrahinta kuitenkin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 18:53

Ehdottomasti. Ensimmäiset maksoivat 4,50 litra, viimeiset 2.99 kilo. Oma maakin on syöty jo puhtaaksi paloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 19:39

Omasta maasta on popsittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 19:54

tykkään paljo.. en ole vielä syönyt, kun en ole nähnyt missään myynnissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 20:41

Herneet maistuvat tosi hyvin. Viimeksi tuli ostettua torilla käydessä, hinta taisi olla 2 euroa/litra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:55

olen, olen, olisko ollut 5e 3litraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:50

Olen, suuri ystävä! mutten ole syönyt tänä kesänä, jäänyt vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:20

Kerran ostin ja hyviä olivat. Vain yksi mato löytyi. Hinta oli muistaakseni 2€ litralta.