Oletko järvi- vai meri-ihminen ? Vai kenties sisämaaolento ja metsäläinen ? Aavikkorotta vai luolakoira ? Kotiseuturakas vai ...

maailmanmatkaaja ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 18:54

Kyllä se sinne meren puolelle kallistuu tämä minun tykästys. Välillä kun oikein myrskyää, niin on kiva mennä ihmettelemään sitä voimaa ja pauhua, minkä se saa aikaan ja sitten ne vaahtopäälaineet, kyllä siinä tuntee itsensä niin pieneksi ja voimattomaksi sitä kaikkea katsellessa. Ja entä ne suolaiset pisarat, jotka kasvoille priiskuvat?

Kysyjän kommentti

Meri se olisi minunkin mieleeni, mutta täällä järven laineita vain kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 18:12

Järvi-ihmiseks tunnustaudun, on niin rauhallinen ja levollinen veneillä ja onkittaa... sisämaa varmaan se miun maa, vaikken mettäläinen olekaan, jkl kotiseuturakkaus kukoistaa, mut kun niin mones paikas asunu Suomes, niin niit juurii ei oo oikein missään, ehkäpä se tuo Tavastehuus jossa soi myös tää Punaportin blues, ois lähinnä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:25

Meren puutteessa järvi kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:44

Merelläkin viihtyvä järvi-immeinen =)
Ulkona tykkään olla, mutta en ole mehtäläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 18:52

Vesi kuin vesi kelpaa. Uudet asiat ja paikat kiinnostavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:53

Meri ilman muuta.
Tällä hetkellä on tyytyminen pielisjokeen, mutta se saa nyt muutaman vuoden kelvata.
Maailmanmatkaajaksi ei voi sanoa vaikka olisinkin siitä nimityksestä enemmän kuin ylpeä.
Reissattu on kuitenkin tarpeeksi ja tyttökin päässyt jo kuus kertaa ulkomaille,
hou hou...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 19:28

Meri- ja satamanäkymät ovat minulle mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 19:41

meri ihmisen koska merellä voi kalastaa paremmin i love fishing

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:03

Saimaanrannalla syntyneenä ja kasvaneena,ehdottomasti järvi ihminen ja on minussa metäläistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:29

merestä on meidän suku kotoisin, sinne on myös monet menneet,
muut on pesuvesiä, eikä meikäläistä varten ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:51

meri-ihminen enempi, toki järvetkin ovat mielipaikkojani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:28

Aina olen asunut sisämaassa, mutta kyllä sanoisin jopa että meri-ihminen! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:35

Ehdottomasti meri-ihminen, olen lähes aina asunut meren rannalla. Järveä en osaa oikein noteerata. Lyhyitä aikoja joudun ulkomailla asumaan sisämaassa eli opiskeluaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:19

Meri-ihmisestä muutuin järvi-ihmiseksi 23 vuotta sitten. Tosin piti ensin opetella sanomaan järvi. Olin miehen kauhuksi aina menossa merelle, vaikka järveä tarkoitin.