Mitäs tänään teette?

Miulla on pyykkipäivä oikein pesutuvalla,pesen kaikki peitot,ja lakanatkin siellä,kun täällä kotona ei niitä saa kuivaksi kosteuden takia.

Avainsanat: pyykki pesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 09:11

Pilkon loput polttopuut, teen paperitöitä ja tilaan pari alihankintatyätä.

Kysyjän kommentti

Työ pitää ihmisen virkeänä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 09:05

Tänään ohjelmassa erilaisten asioiden hoitoa, samalla tietysti säätä tutkaillen. Tällä hetkellä vaihtelevaa pilvisyyttä, sade melkeinpä roikkuu ilmassa, mutta ehkäpä aurinkokin vielä päivän aikana pilkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 09:13

Hieron valmiista leivästä kakkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 09:17

Huomenta. Taidan jatkaa siivousoperaatiota. Oletan kylläkin että juuri kuulemani tulevan viestin merkkiääni tarkoittaa sitä että likkakaveri olisi tulossa käymään - siinä tapauksessa piäksen turpaani ja ryystän kahvetta.

Lisätty: 18.08.2009 - 10:10

Vaistoni osui oikeaan. Suunnitelman muutos, jatkan kiireellä siivousoperaatiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:00

Lähden kohta ostamaan maalia ja santapaperia, ensin kylläkin leikkipuistoon. Tosin uhkaavia pilviä ilmassa joten on toimittava nopeasti ja suljettava kone just nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:07

ukkosti 3t oikein kunnolla , nyt aamun kiukutellut elisan kaistojen kanssa , eikä se asia ole vieläkään selvillä minulle , lupasivat lähettää jotain päivityksiä , mihin ihmeeseen nekin jäi, nyt puhisen kiukusta, mutta jätän ton hiton elisan ja jatkan päivääni, likka kamu tulee päivällä ja höpötykseksi se menee ilman muuta , sekä kaffet ja kakkoo ...syöden ja hörppien.. no en tiedä tuleekos siskon flikka poikkeen, sen näkee sitten iltapäivällä , tiskikoneen poistoputkea ootelen miehini tuovan , kun töistä tulee ja sais ton koneen takaisin kaappiin keskeltä keittiön lattiaa, poisto putki , kun alkoi vuotamaan , mikään ei ikuista 9 v vanha kone ja jo poistoputki rikki , reikä putkessa , en tiedä oiskos kestänyt , jos ois jeesusteipillä sen paikannut , mutta uusi on uusi ja kestää minkä sitten kestää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:40

Töihinhän sitä joutuu lähtemään parin tunnin kuluttua.Ilmakin tosin on sen verran huono,että eipä tuo töihin lähtö juurikaan haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:42

Huomenta, ihana aamu ! Aion mennä poimimaan lisää valkoisia viinimarjoja, eilen jouduin lopettamaan kesken, koska alkoi sataa, ja pensaat kastuivat. Muuta en tälle päivälle olekaan suunnitellut. Mutta saa nähdä, ohjelmat muuttuvat, jotain hauskaa tänäänkin tapahtuu ihan varmasti.

Lisätty: 18.08.2009 - 15:45

Nyt on marjat poimittu ja höyrystyvät kattilassa. Muun ajan aion vain olla, napsuilla, syödä ja levätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 11:17

Aamulenkin tein tuonne,olihan sieltä hyvät maisemat alas kaupunkiin,joka puolelle:
www.perlan.is/index.php/en/p...inmenu-118

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 12:07

Nyt kattelen Berliinin kisoja, kävin tuos kympin maissa kaupassa, mut kas keppaloo,kaikki muut oli mukana; auto (jopa), kännykkä, avaimet, jne. mut lompsa unohtunu kotiin, niin tietty joo, joten ajoin takas kotiin ja päätin et en sit käykkään kaupas tänään, olkoot...höh... ehtii ne mun rahat saamaan myöhemminkii.. Keskimmäinen poikain avovaimonsa kans pitäis tulla ip pelailee trivialii meille mun seuraks, ovat kans lomalla. Ja möksäl innostuin tuost kermasest kanttarellisoosist (ostin sienet eilen), niin aittelin sitä väsätä hyvien pottujen kera, siinä kait tää päivä menee kun sateleekin, niin ei oikein uloskaan viitti mennä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 12:15

päivä taitaa mennä taustatietoja haeskellessa (lueskellessa) ja sitten ehtoopuolella olisi tarkoitus lähteä poikien kanssa rilluttelemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 13:51

Pitäisi vaan vähän siivoilla ja sitten ruokaa, ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 14:27

Näin päivällä töitä, illalla ajattelin käydä lenkillä ja sen päälle saunoa. Niin, ja tietty ne tavalliset kotihommat, joita tuntuu riittävän joka illalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 14:53

kävin koulussa.. ja pitäis lukea fysiikkaa ja käydä puntilla ja tietty kattoa kisoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:05

Oli neljän tunnin koulupäivä, kävin ruokakaupassa, tein läksyt, soittelin haitaria, nyt istun koneella ja kohta pitäis vissiinki keittää potut. Illan mittaan vielä varmaankin soittelen ja jos jaksan niin käyn kävelyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:14

Kävin kaupoilla ja ostin varmaan kesän viimeisiä mansikoita....luulen. Kohta, jos ei vaan enää sada niin karvapalloa pompottamaan poikani kanssa kentälle. Illalla täytyy katsoa kisoja ja mitenkä Jukka Keskisalo pärjää esteiden finaalissa mustia poikia vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 16:10

Poimin loput viinimarjat ja nyt on ensi talven mehut valmiina. Tein mustikka-mansikkatortun ja kohta keittelen vieraille kahvia. Tulevat katsastamaan meidän uuden Onnelan. Loppuilta vaan huilaillaan ja naatitaan vapaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:21

Taas herukoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:42

Kaupoilla olen tänään käynyt kaksi kertaa. Nyt kohta saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 19:23

Työpäivä takana. Tässä koneella menee pari tuntii ihan kevyesti. Sitten katselen hetken telkkaria ja kohta se nukkumatti tuleekin jo heittämään unihiekkaa silmiin.