Mitäs teette kun tulee tunne,että en voi sitää jotakin asiaa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 23:33

Silloin on pakko purra hammasta ja koittaa ajatella jotain ihan muuta :)..vaikka vaikeaa se välillä on ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

fg
Vastattu: 17.08.2009 - 23:43

olen edellisen vastaajan kanssa samoilla linjoilla... lisäksi vielä voi pyytää jotain toista (esim puolisoa) antamaan jotain muuta ajattelemisen aihetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 23:52

Ei se hammasten kiristely aina auta. Eikä ovesta uloskäveleminenkään. Silloin on avattava sanainen arkkunsa ja annettava tulla tuutin täydeltä ulos mikä asiassa mättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 23:56

Kerro sen aiheuttajalle, että et varsinaisesti pidä siitä.
Jos sillä ei ole vaikutusta, kannattaa ottaa etäisyyttä asiaan. Hermostuminen ei auta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 00:11

Lähden kokokaan pois tilanteesta. Lähden vaikka kokonaan pois kotoa ja tulen tuntien päästä, kunnes epämiellyttävä henkilö on poistunut tai nukahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 00:11

Ei auta kuin nostaa katti tiskille!! Voi olla että asia ratkeaa varsin pienellä puinnilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:47

Riippuen tilanteesta, joskus vain yritän kestää, joskus taas otan asian esille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:35

Yritän selvittää asiaa ellen ole kiukusta ratkennut ennen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:53

Oon räiskyvää tyyppiä
mut meen toiseen huoneeseen nykyjään
koitan rauhoittua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:08

Se on niin tilanteesta ja asiasta kiinni. joskus voi sanoa suorat sanat, joskus on vaan pakko olla hiljaa ja yrittää edelleen sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.08.2009 - 08:24

Lähden metsään kävelemään kun oikein kiukuttaa. Siellä siedän mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:58

Olen erittäin herkästi syttyvä ja annansen myös muidenkin huomata,lähden pois ennenkuin ratkean liitoksistani,mutta jos en voi sitä tehdä,annan tulla tuutin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 09:49

Tuntemattomalle tuskin tulee kommentoitua mutta kotona tietysti pitää asiasta kertoa. Muuten sama ärsyttävä tapa (vaikka nyt kengät keskellä lattiaa) jatkuu vuodesta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 09:49

jos tilanne on sellainen , että voin sen jotenkin laistaa lähden karkuun, mutta jos taas sellainen, et on pakko ottaa härkää sarvista otan irvistellen.. kuten hamppilääkäri ens viikol krrrrrrrrrr.....ja joskos tilanne ois niin , et kaunis puhe auttais yritän puhua...ja muutenkin selvitellä tilannetta puhumalla , monesti pien etäisyys antaa tilanteeseen uuden näkökannan , esim. menen ulos, toiseen huoneesee jne.. yksin kun hetken puhisen ..on se tilanne ihan erin näköinen , kun palaan siihen tianteeseen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:10

Puhut varmaan sietämisestä. Täytyy vaan sopeutua tialanteseen, kaikkea ei voi sietää eikä tarvitsekaan. Kaikkea ei kannata ajatella jos asia on epämieluisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:20

Hengitän syvään, ja odotan, että inhottava tunne menee ohi. Tunteensahan voi valita. Ei ole pakko tuntea inhoa, vihaa tai muutakaan epämiellyttävää. Tilalle voi valita jotain muuta: pitkästymistä, ylemmyyttä, ymmärrystä tai jotain muuta. Kannattaa kokeilla !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 12:22

jos asiaa ei voi siirtää sivuun ja unohtaa, etsin uusia näkökulmia