fg
Kysytty: 17.08.2009 - 22:42

miten saisin rasittavasti jatkuvasti päässä soivan musiikkikappaleen hiljennettyä tai vaihdettua (monty pythonin tunnari nyt) ?

rasittavaa.

Avainsanat: psykologia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 03:28

Vaihtamalla sen Punainen Pantteri tunnariin (Pink Panther Theme) :)

Bass Intro :

e|----------------------+12-----|
B|----------------------+12-----|
G|----------------------+12-----| x2
D|------------------------------|
A|----5-6-7---------------------|
E|--7---------7----0------------|

Main Tune :

e|-----------------------------------------------------------|
B|-----------------------------------------------------------|
G|-----------------------------------------------------------|
D|----------4-5-----4-5-8-9---5-8-7~------8p7\5--------------|
A|----5-6-7-----6-7---------7----------7-------6-7-----------|
E|--7--------------------------------------------------------|

e|-----------------------------------------------------------|
B|-----------------------------------------------------------|
G|----9p7----------------------------------------------------|
D|--------8p7\5---5h7-5h7-5h7-5h7—-7p5-----------------------|
A|--7-----------7----------------------7--6-7----------------|
E|-----------------------------------------------------------|

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 22:48

Voi mulla on monesti sama ongelma :) Varsinkin kun lapsi kuuntelee Anna Abreuta niin ne biisit jääpi soimaan päähän vaikkei nyt ihan hirveesti niistä tykkääkään :)
Minulla auttaa vaan muiden kappaleiden kuuntelu niin siten pyyhkiytyy edellinen pois :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 22:54

Laula sitä muutaman kerran kovaa ja korkealta, niin eiköhän vaikene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:55

Aika auttaa, joskus olen yrittänyt hyräillä tai kuunnella muuta, mutta se ärsyttävä värssy yleensä palaa kun muu musa loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 23:23

Laula ja marssi vaikkapa maamme-laulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:48

Kuuntele jotain muuta hieman miellyttävämpää biisiä monta kertaa putkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:09

Laita radio päälle, niin muita biisejä kuunneltuasi ainakain vaihtuu se kappale siellä korvien välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:58

Auttaisiko jos etsitte soimaan, siis oikeasti soimaan, jonkun biisin mistä todella tykkäätte? Työntäisikö se sen ärsyttävän pois? Soiko sulla "life is full of shit when you look at it"? :-)
Olen siitä kumma tyyppi että TYKKÄÄN siitä kappaleesta, se tekee hyvälle tuulelle :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:17

heh heh juuri eilen törmäsin samaan, mutta oli niin vain, et sanat tuli mieleen , mutta ei säveltä, ihan meinas iteltä pinnapalaa , kun ei saanut säveltä mieleen... tuli jo epätoivoisena mieleen, et hakkaan päätä seinään, joskos se levylakkais tai antais ainakin sävelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 13:23

Laula porilaistenmarssi oktaavissa 3.79 se auttaa varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:26

Nauti , huomenna et sitä kuitenkaan kuule