Kerrostalo napsulaiset,joko teille on lämmintä annettu pattereihin,kun yöllä on kosteeta ja viileää?

Meillä patterit hohtaa kylmää.

Avainsanat: patterit lämmitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.08.2009 - 08:29

Ihan jäässä tuntuvat olevan. Mutta eiköhän nuo lämpene pakkasten tullessa.

Kysyjän kommentti

Kylmillään ovat vieläkin patterit meillä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 22:30

Meillä kans patterit on ihan kylmillään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:32

En asu kerrostalossa, vaan rivitalossa ja lämpöä on laitettu ihan kivasti. Itse toki voi säätää.
Hiivatin kylmää kuiten on ja kosteaakin. Mut ke lämpenee ilma taas;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:52

Erittäin hyvä ja ajankohtainen kysymys. Aamulla oli patteri vielä kylmänä, mutta nyt on ihan selvästi lämpöä, päällä se on ollut viikon mutta tänään alkoi lämpiämään. Talo on ns. pienkerrostalo, kahdeksan huoneistoa kahdessa kerroksessa (2x4 asuntoa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:53

Rivaris asun miekii, ja kävin koklaamas just olkkarin patterii, eivät taloyhtiös oo ilmeisesti raaskinneet laittaa viel lämpöö päälle, mut loppuviikoks odotellaan helteitä, ei pattereist, vaan tuolt 'yläkerran herralt' :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 23:11

Ei ole vielä läämmitystä päällä..on ollut sen verran aurinkoa,joka lämmittänny..kun ilmat viilenee laitamme varaavaan-takkaan tulta..että lämmintä..riitää..ja kuivaa ilmaa..

Lisätty: 17.08.2009 - 23:12

Asun omakoti-talossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:48

Kylmänä oli ainakin kaverini patterit tänään kun kävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:20

Rivitalossamme ainakin meillä vielä patterit kylminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:29

Meillä on rivarissa termostaatit, joten patterit lämpiää heti kun mittari sen osoittaa. Automaattisesti siis. Täällä maalla meillä on ollut jo pari päivää lämmöt päällä. On niin mukavaa, kun aamulla sängystä noustessa on kotona lämmintä. Yöpaitasillani nytkin olen, ei tarvitse aamutakkia kylmyyden takia päälleen kiskaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:46

Epä ole lämmitys meillä vielä päällä ehkä sit joskus syksyllä. Mutta kyllä täällä vielä tarkenee ihan hyvin.