Jokos iltapesut on suoritettu ja rungot rasvattu?

Itse kävin suihkussa ja rasvasin runkonkoni,nyt on puhdas olo.

Avainsanat: pesu rasvaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 22:22

Kyllä just tulin saunasta ja rasvasin myöskin runkoni :O Myös huomisen aamun aamupalajutut on jo laitettu valmiiksi, siis kahvi ladattu keittimeen ja leivät siivuina, kupit pöydässä ja sillee. Että ei muuta kuin korsaamaan jotta aamulla jaksaapi nousta taas uutterana..

Kysyjän kommentti

Miunkin on aina rasvattava runko suihkun ja saunan jälkeen,olen niin kuivapintainen.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 22:21

En ole vielä iltapesulle ennättänyt.. Pikkuhiljaa tästä hipsin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:23

Olen tässä lähdössä saunaan. Jos vielä uimaankin uskaltaisin, saa nähdä. Rasvaa en tarvitse, en ole kuiva tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:28

Tuli juuri puupinolta, joten ei vielä pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 22:40

Naamavärkki pitänee jossain vaiheessa huuhtaista. Yritän näin viikolla olla mahdollisimman paljon pois sieltä veden ääreltä, kun on tuo iho niin kuiva ja rasvaa pitäisi sitten laittaa niin, että aamulla herätessä on taatusti muumioinut itsensä sänkyyn. Viikonloppuisin tulee saunottua kolmena iltana peräkkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:48

Lapsen kohdalla kyllä, tossa se lukee (siis selailee satukirjaa) yksin iltasatua ja hyvin menee - toivottavasti loppuun asti... Hampaat pesen ja naaman huuhtaisen tunnin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:58

Jeps, jo siin iltapäivän aikoihin kun kävin saunomas, rasvattu on ja kaipa sitä unimasaa pitää mennä kattelee, vaik lomaviikko onkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 23:12

mulla tuppaa nykyään jostain syystä jäämään nuo iltapesut aamuun ja rasvojen puolesta olen lähes omavarainen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 01:21

Tennispelin jälkeen kävin heti saunassa. Eiköhän aamuun asti pärjätä ja näillä mennään mitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:48

Kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:17

Nyt on jo aamupesukin tehty ja naama rasvattu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.08.2009 - 08:32

Pesut ja pisut hoidettu niin aamulla kuin illallakin. Rasvaa ei tarvitse.