Kuinka hyvin tunnet puolisosi?

minusta tuntuu,et tunnen hyvinkin,mut sit joskus tuntuu siltä ,et en tunne ollenkaan.

Avainsanat: puoliso tunteminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 23:17

Välillä tuntuu, että vain ulkonäöltä, semmost se on:)

Kysyjän kommentti

Minusta tuntuu joskus samalta kuinsinusta,että tunnen puolisoni vain ulkonäöltä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 20:54

Minulla on samalla tavalla kuin sinullakin kissaäiti. Luulen tuntevani hänet erittäinkin hyvin. Jalan asennosta näen millainen fiilis on milloinkin. Millainen hei on, kun tapaamme toisemme ym...Sitten taas toisena hetkenä en ymmärrä yhtään mitenkään enkä tunne tuntevani häntä ollenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 20:56

Murto-osasen. Hän on ihminen joka ei puhu mutta pussaisi kyllä mieluummin. Ei kerro tunnoistaan eikä ajatuksistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:58

niin se on tääläkin, luen häntä kuin avoinat kirjaa, jo kulmakarvojen asennosta tiedän mikkä on milloinkin mieliala , joskus kun arvailen et mikäs nyt on tai sanon , et ainakin ajattelet niin , hän vaan vastaa, et saankos edes itse omat ajatukseni ajatella ... mikäs siinä .. mutta eninmäkseen me ajattelemmekin jo samallalailla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:05

Joo kyllä mun hyvin pitäs tuntea kun yhteistä taivalta jo edessä 28vuotta. mutta kuule kissaäiti on minullakin joskus tuollaisia tunteita että tunneko siltikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:21

Kyllä tunnenihan liiakin hyvin kun on 47v, sota käytä..mie kyl vien voiton aika usein,,mitä haluan..hän tietää..ja myöntyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:35

Luulin tuntevani,mutta tunnetusti luulohan ei ole tiedon väärti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:54

en tunne kovin hyvin kun hän ei puhu tunteistaan juurikaan, ajatuksistaan harvakseltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:58

Ei koskaan opi tuntemaan
18v.seurusteltiin
21v. aviossa
eikä sitä vieläkään tunne
ikä tuo kaikkea kivaa
se pitää elämän vauhdissa
ens vuonna tulee täyteen syksyllä 40v. kaikkea kivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:18

Erittäin hyvin, ellen täydellisesti.
Hän tuskin tuntee minua yhtä hyvin. En halua rasittaa häntä turhilla huolilla, joten aika paljon jää kertomatta.
Täytyy olla hyvä näyttelijä, että sitä ei huomaa. Mikään ei ole kamalampaa, kuin kerrata kertaamasta päästyään asiaa, johon toinen ei voi mitenkään vaikuttaa. Sellainen asia ottaa muutenkin jo tarpeeksi päähän, ettei siinä enää kaipaa turhaa ristikuulustelua.
Jaettu murhe on kaksinkertainen murhe, ellei kasva jopa eksponentaalisesti, kun kärpäsestä tehdään väkisin härkänen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:26

Tunnen riittävän hyvin. Mutta muutunhan minäkin koko ajan, miksei sitten hänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 00:16

Tunnen hänet ainakin paremmin kuin hän minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 00:40

välillä tuntuu etten edes ulkonäöltä, mutta tätähän on harjoiteltu vasta vajaat 40 vuotta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 01:02

Entisen puolisoni kanssa tunsimme toisemme niin hyvin, että ei tarvinnut edes suutaan avata, kun tiesi mitä toinen aikoo sanoa. Siksi emme lopulta puhuneetkaan ollenkaan, koska se oli tarpeetonta ajan haaskausta ja mahdollinen puhe vain pahensi tilannetta entisestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:51

No, entisen ainakin tunsin ja tunnen vieläkin oikein hyvin, eipä hänen tarvitse edes sanoa kun jo tiedän mitä ajattelee melkeinpä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:44

Tunnen sen verran hyvin, että yhteiselo onnistuu. Omia ajatuksiaan hän ei paljoa kerro eikä puhu tunteistaan. On siis niin kuin useimmat miehet ovat. Paljon pystyy lukemaan olemuksesta, äänensävyistä, ilmeistä jne. Jokainen saa pitää oman sisimpänsä suljettuna jos niin haluaa. Enhän minäkään läheskään kaikkea kerro, eikä ole tarpeenkaan. Ehkä jokaisessa liitossa muodostuu ne omat kuviot, mutta puhumattomuus puolison kanssa ei yleensä johda hyvään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:15

Hyvin tunnen vaikka eihän kukaan voi toista ikinä ihan täysin tuntea. Toisalta on kiva huomata, että jatkuvasti puolisosta löytyy uusia piirteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:37

Hyvin hyvin