Meillä kissat nukkuneet koko päivän aamusta se alkoi eikä tahdo vieläkään loppua. Mistä se johtuu? Aika ihme juttu vai onko?

Lisätty: 17.08.2009 - 21:08

Sateista kyllä on ollut. Mutta nyt illasta täällä kirkasta.

Avainsanat: kissat nukkuneet koko päivän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 22:09

Kissaeläimethän kyl on yöeläjii, mut omissa kisuileiskin huomannu sen, jot jos on matalapainetta tulossa, niin oi kun heitil uni maittaa:)

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. Joo kyllä kissat ovat tosiaan yöeläimiä,sen kyllä olen kyllä huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 20:34

Jos niistäkin on kurjaa nämä sateiset ja kylmät säät. Itsensä viereen käpertyneenä pysyvät lämpöisenä ja päivä menee nopeammin ohi kuten ottaa kunnon tirsat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:38

Onko teillä satanut vettä,meidän kissa on sateella uninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:42

Meillä mäyräkoirat ovat olleet myös oudon rauhallisia. Onhan tänään ollut vähän viileämpi päivä kuin aikaisemmat päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:02

Toi Pirskatti nukkuu päivät ja yöllä keksii kaikkea omaa kivaa.Sisäkissani säät ei paljon kiinnosta vaan ruoka ja ne pakolliset kuviot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:06

Juu kyllähän toi ihan tuttua on. Onko teillä ollut normaalia enemmän "menoa" kotona? Sateinen päivä vaikuttaa myös meijän mirreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:52

Sama juttu meidän kisuilla, ihan normaalia ainakin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 02:02

Nukkuminen on hieno harrastus ja sen tietävät kissat, niinkuin meidän Larakin. Kiltisti nukkuu yöt ja päivät, niin kuin isäntänsä. Ottanut mallia tietty. Mutta, olen yöpynyt erään kaverini luona ja hänellä on kotonaan Selma, kissa. Itse olen nukkunut olohuoneen sohvalla. Ja Selma se osaa ärsyttämisen taidon. Kiltisti nukkuu päivät, mutta annas olla, kun illalla valot sammuu, niin neiti lähtee jammailemaan. Ensin päästää vienon " nau ", sen jäkeen volyymi ja ääni alkavat kohota. Lopulta kissa karjuu " mou-ou-ouuuu " syvältä rinnasta, kuin kolli pahimpana juoksuaikana. Sitten raavitaan verhoja, sohvaa, parvekkeen ovea. Joskus on hypännyt yks'kaks mahani päälle nukkuessani. Sitten se on käynyt nukkumaan viereeni ja jonkun ajan päästä se on alkanut nähdä unia. Ilmeisesti hiiristä...voisin kuvitella. Herään siihen kun se luulee minua hiireksi ja kynnet uppoavat reisiini kiinni. No herätän sen tietenkin unipuuhistaan. Kohta se vaeltaa pitkin kämppää kuin peduiini saharan aavikolla ja karjuu kuin leijona. Kaverini on yrittänyt sellaista konstia, että kissa kiikutetaan salamana olkkarin puolelle yksinään höpisemään, mutta ei käy. Ovet eivät saa olla suljettuna. Alkaa vain kahta kauheampi meteli, tällä kertaa säestettynä oven sutimisella ja kynsimisellä. Joka yö Selmalla on ollut nämä pikku harrastukset, tosin välillä poikkeaa kaavasta ja aloittaa mölinät vasta noin neljän aikaa, kun linnut rupeavat laulamaan. Aamupalaa tekee tietty mieli. Kyllä sitä saa hiuksia repiä öisin. Karjumiset sille ei auta, kuin muutamaksi sekunniksi. Kaverini on yrittänyt koirillekkin sanoa, että hoitaisivat tuon Selman hiljentämisen. Tosin siitä ei tulisi mitään, sillä Selmaahan ei pari hassua koiraa säikyttäisi. Vetäisi vain niitä päin näköä. Lopulta kaverini keksin vahingossa, kun pinna oikein paloi, sellaisen ratkaisun, että pomppaan kissan mourutessa salamana ylös ( yllätys on paras keino ), ja ajaa sitä pari metriä takaa hirveästi meluten. Kas kummaa! Kissa kipittää sen jälkeen kiltisti pedille, nukkumaan. Nukaisee sieltä kysyvän " nau ", että " ooksä viel vihanen? " Kaverini on miettinyt olen myös kattilankannen ja puukauhan käden ulottuville ottamista ja sitä sitten keskellä yötä paukuttaisin niin, että naapurit pomppaisivat sängyistään lattialle. No, tiedä, miten ne reagoivat hänen nykyisiinkin yötouhuihinsa, kun eka kuuluu kissan kamalaa mekkalaa, sitten alkaa karjunta ja tömistelly pitkin kämppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:22

Meillä oli aiemmin kaksi kissaa ja niitä nukutti sateisina päivinä ihan hirveästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.08.2009 - 09:04

Tahtoo olla vähän niin, että nukkuu sateella, helteellä, ukkosella ja pakkasella. Kissoilla kun tuppaa olemaan hyvät unenlahjat. Tosin viime yönä oli puuhaillut omiaan kirjahyllyssä olevien valokuvien kanssa. Lattialta ne aamulla löysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:36

Anna nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:37

Ihan normaalia on =) Kissat tykkää nukkumisesta, se on niiden pääelinkeino.
Tiltukin nukkuu, nukkuu ja vieläkin nukkuu, sit vähän syö ja taas nukkuu.
Ilta myöhäsellä sit ulos pyytää päästä.
Tää on kissanelämää =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 22:40

Ihan normaalia. Mun kissa tekee ihan samaa mut vaa joka päivä .. nukkuu..syö..nukkuu..=))