Joko ollaan syksyssä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 20:40

Sitten kun menee päivälämpötila alle 10 asteen on pakko myöntää että on syksy, silloin ei pärjää enää pelkällä t-paidalla. Tänään pääsi vielä sateessa pyöräilemään ilman takkia kauppaan ja takaisin, yhteensä noin 8 km lenkin. Lämpöä oli noin 15 astetta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 20:25

Ei olla vaikka siltä tilapäisesti tuntuukin. Ainakin tänne meille päin on luvattu yli kahdenkymmenen asteen lämpötiloja loppuviikoksi. Lokakuussa sitten voimme jo varovaisesti puhumaan syksystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:28

No eipä vielä olla onhan tätä elokuuta vielä jäljellä. VIELÄ ON KESÄÄ JÄLJELLÄ VIELÄ TULEE KAUNIITA PÄIVIÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:37

Kyllä me olemme jo alkusyksyssä vai olisiko sittenkin vielä loppukesä. Kaikki merkit vaan täällä luonnossa viittaavat siihen, että syksy lähestyy vilkkaasti. Öisin on vain muutama aste lämmintä ja eilen tuli sitten isoja rakeita ihan maahan asti... No, se tuskin on mikään syksyn merkki, paremminkin alkutalven :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:41

Meillä on ilma aika syksynen,mutta toivon et ilmat vielä lämpiävät ja kesä jatkuisi vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:36

Toivon,että vielä ei ihan oltaisi syksyssä,mutta kyllä on aamulla varhain lähden koiran kanssa ulos niin kyllä ilmassa on jo niin syksyn tuntu ja tuoksu..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:42

Ikkunasta ulos vilkaistessa tulee kieltämättä syksyinen tunne, allakan mukaan taas eletään vielä kesää. Säätieteilijöiden mukaan ilmatkin lämpenevät päivän, parin kuluttua, joten eiköhän tämä taas ala kesältä tuntumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:42

Nyt alkaa tuntumaan..että on syksy..kun vilkaisin ulos on ihan pimeää..ihanaa saa taas laittaa takkan tulet..mikä antaa ihanan lämmön..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:07

Taitaapi olla loppukesä. Syksyn korvalla ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:09

Kolarissa satoi tänää lunta. Nythän on siis talvi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:10

Kalenterin mukaan lähestymässä,mutta Muoniossa on satanut jo lunta.Ei luovuteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 23:21

Ei vielä, syksy alkaa 1.10. sanoo tää kassinen täält:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:53

Osittain ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 02:52

Viikonloppuna taas lämpenee, joten syksyyn on vielä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:23

Syksyinen tuoksu on jo ainakin aamulla ilmassa. Mutta onneksi lähipäiville on luvassa auringonpaistetta eli taas tulee kesäinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.08.2009 - 09:38

Kesä nyt on. Vaikka turkkiin joutuisin kääriytymään kylmän takia elokuussa, niin silti on kesä. Ja on syytä ollakin, kun minulla ei sitä turkkia ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:12

Ei ainakaan kalendaarisesti. Tosin nty on pilvistä ja hieman satelee, aika viileätä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 13:19

Täällä on vuoden lämpimin päivä juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 13:45

kesän parhaat kalailmat vielä edessä ja pilkkikauteen on vielä pitkä matka ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 14:57

valitettavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:35

Parasta kesää eletään.