Onko Arctic Sea laiva ollut kaapattuna vai piilotteliko venäjä sitä lastin purkamisen ajaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 02:57

Venäjä on ollut tietoinen laivan sijainnista koko ajan. Ihmisille vaan syötetään asiasta kaikkea mahdollista potaskaa. Se mitä kaiken takana taas oli, ei meille tavallisisille maantallaajille selvitetä koskaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 20:16

Kaappauksestahan ne puhuu, mutta tuohan on ihan täysin mahdollista. Ydinjätettä tai aseita paatti täynnä jotka upotetaan johonkin salaiseen poukamaan myöhempää käyttöä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:36

Tuskin sitä mihinkään upotetaan,
vakuutuspetosta tai jotain vastaavaa epäilen edelleen.
Kaappaus täällä päin ja tuollainen alus kuullostaa enemmän kuin oudolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:36

Koko juttu on hyvin mielenkiintoinen, kaappaus on mahdollinen, mutta jotenkin kallistun enemmän vakuutuspetoksen puolelle. Kokonaan toinen asia on tietenkin se, onko laivalla mukana jotain sellaista josta ei vielä ole edes puhuttu. Tarinan juoni selvinnee aikanaan, toivottavasti ei laivan miehistö kuitenkaan ole joutunut väkivallan uhriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:06

Sierra Leoneen Freetowniin ovat varmaankin kipanneet lastin ja sitten ovat niin tietämättömiä asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:10

On jotain hämärää tässäkin hommassa, se ei selviä meille koskaan, uskon niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:33

Jotain varustamon ja omistajien keskinäistä välienselvittelyä, uskoisin.
Heillä on ristiriitaisia saatavia. Siitä oli kirjoitus jossain lehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:53

En jaksa uskoa kaappaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:08

Niin, minkä lastin?
Arctic Sea –aluksen etsintäoperaatiossa harhautettiin tahallaan mediaa. Asiasta kertoi Venäjän Nato-lähettiläs Dmitri Rogozin uutistoimisto Prime-Tassin haastattelussa.

Lähteet:
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:14

Kaikki on mahdollista mitä tuohon sotkuun liittyy...kun on kyse Venäjästä ja venäläisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:34

Tosi kaapattu.