Mihin nojatuolimatkailija matkustaisi mieluiten juuri nyt?

Lisätty: 17.08.2009 - 19:53

Itse haluaisin matkustaa nivelsärkyjä pakoon vaikkapa Afrikkaan, Mombasaan.

Lisätty: 18.08.2009 - 07:32

Hei vaan napsulaiset. Täällä me terttuinkerin kanssa kävellään rannalla ja tänään menemme katsomaan 100-vuotiasta Big Daddya tuonne Mamba Villageen, krokotiilifarmille. Iltapäivällä käymme Akambassa, puunveistäjien kylässä josta varmaankin voimme ostaa joitakin kivoja puuveistoksia kotiin vietäviksi.

Avainsanat: lumi lämpö aurinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 20:45

Voi Mariaana, taidamme tavata siellä Bamburi Beachin ihanalla hiekkarannalla . Käykö sinulle vaikka huomenna heti aamupalan jälkeen n. klo 10.30. Vaikka eihän Afrikassa ajalla olekkaan merkitystä. Lähdetään sitten ihanalle pitkälle kävelylle pitkin Intian valtameren rantaa. Pulahdamme lämpöiseen mereen tai jos on juuri laskuveden aika niin kävelemmekö koralleille asti. Ota matkaan sellaiset kengät, jotka jalassa voit kävellä meressä. Tavataan siellä sitten..:O Muista ottaa jotain kevyttä päähäsi, minä poltin eilen päänahkani aika kovasti, kun päivän olin ilman päähinettä rannalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 19:52

Jos matkusti itävaltaan. siellä on alppeja sekä lämpöä myös lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:57

Ei vielä matkustuskärpänen pörise.
Ihan riittää vielä oman saunan lämpö karkoittamaan tämän syksyisen päivän ankeuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:04

Havaiji kuulostaakin jo ihanalta. Sinne siis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 20:06

Thaimaan Phuketiin, Patong Beachille. Ei varpaita palelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:08

Nojatuolimatkailija suuntaisi matkansa Välimeren alueelle ja kiertelisi kaikki tunnetut ja tuntemattomat historialliset kaupungit yksi toisensa jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:10

amerikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:14

Olen Berliinissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:45

Rahtilaivalla Puolaan ja siitä Saksaan, tämä sellainen realistinen matka.
Onhan niitä muita jotka tuskin koskaan toteutuvat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:53

Voisin lähteä aruballe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:37

Kreikkaan,Välimeren auringon alle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:04

Norjaan päästä päähän
Loma jäi väliin tänä vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:09

Turkkiin moikkaamaan äitiä ja isukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:16

En minnekään ! Täällä kotona on kaksi mukavaa sohvaa, joissa "matkustelen" läppäri sylissäni, milloin muilta hommiltani kerkiän. Vielä on kesää jäljellä, ruoho on vihreää aidan tälläkin puolella, mutta koko ajan muistan, että todellinen kesä on sitten Egyptissä lokakuun lopulla, sinne menen, enkä nojatuolilla vaan lentokoneen istuimella, aikuisten oikeesti. Ja jään sinne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:25

Karibialle, jos vain haaveillaan.
Jos ostaa pitää, niin äkkilähtö turkkiin. 299€, jos löytyy, niin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:54

Kreikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:11

Kreikkaan. Pian matkustan sinne ihan oikeastikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:06

Nojatuolimatkailin eilisiltana Gotlantiin eli luin sietlä hankkimaani aineistoa (lehtiä, esitteitä) kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:26

voisin lähteä kreikan saarten kierrokselle ja jos vielä jäis aikaa mielikuvitusta , niin käväisin ranskassa äkisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 11:55

Omalla autolla kiertelemään Keski- Eurooppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 13:48

en Ahvenanmaata edemmäksi vielä ainakaan kuukauteen, sitten myöhemmin Italiaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 14:33

Nojatuolimatkalla Winterthurissa ja St. Morizissa:)