Heipsan napsulaiset..taidatte katsoa kisoja, kertokaahan kuulumisia ja fiiliksiänne?

Sataa, sataa ropisee, mutta huomenna selkenee, toivotaan niin. Lähden sytyttämään tuikkuja Onnelaan ja taas kerran huokaisen onnesta.

Avainsanat: mitä kuuluu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 20:03

Saunassa kävin iltapäivällä, ja kylpytakis vieläkin oleilen ja moukarinheittoo jännitän täs:)

Lisätty: 17.08.2009 - 21:11

Miesten kymppitonnii täytyy varmaankin kattoo myös, ainakin jonkin aikaa...

Lisätty: 18.08.2009 - 13:09

www.youtube.com/watch?v=fhlb...re=related

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista. Kuuntelin tuota linkittämääsi musiikkia ja tuli ihan nuoruus mieleen, kun silloin tykkäsin kovasti Josesta ja juuri tuosta kappaleesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 19:53

En minä katso mutta minun mieheni katsoo juuri nyt moukarinheittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:54

En katso kisoja.
Tässä hieman Napsutellut ja elpynyt työpäivästä.
Saunan lämmitykseen lähden nyt ja saunaan parit tuikut sytytän.
Hieman pientä piristystä sateiseen syyspäivään =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:06

Kisat eivät kiinnosta, ehkä siksikin kun meitä suomalaisia ei ole mukana. Sateella tulee luettua kirjoja ja auringolla oltua ulkona. Kyllä se syksy taas ajaa minutkin napsulaisten luo ja koneen ääreen. Sitä odotellessa, aurinkoista huomispäivää :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:07

meidän taloudessa ei urheilua katsella. tässä tämä päivä on mennyt taasen rymsteerauksen merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 20:07

En katsele kisoja. Istun täällä koneen äärellä ja odottelen kyselijöitä. Välillä käyn alakerrassa katselemassa vanhoja tallenteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:11

tulin just fat burning -jumpasta ja kohta alan katsomaan kisoja.. sieltä tulisi myös suomi - ranska koripallo-ottelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:48

Moukari täälläkin menossa, mutta ei kovin mielenkiintoisia lajeja tänään.
Odottelen keihästä ja seivästä sekä miesten että naisten kohdalla sekä viikon päästä alkavia naisten jalkapallon em-kisoja joissa suomi menestyi viimeksi loistavasti.
Taitaa muuten naisten seiväs alkukarsinta ollakin tänään.
Vettä on satanut kohta 30h yhtä soittoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:49

Tuossa toisella silmäkulmalla niitä välillä seurailen. Laitoin juuri saunan lämpiämään ja kohta pääsen sinne saunomaan. Sitten taidankin mennä nukkumatin luokse. Jaksan aamulla taas herätä töihin. On niin raskasta ollut taas pitkän loman jälkeen tämä töihin totuttelu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:10

Katselin tuossa sivusilmällä kisoja. Naisten satasen meinaan kattoa kyllä silmä kovana niin sanotusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:54

En katsonut kisoja enkä aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:51

En katso kisoja
äänestä päätellen poikani katsoo
hän on vaan linnottautunut omaan huoneeseen
ei häiritse minua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:18

Enpä juuri kisoja katso, vaikka eilisiltanakin telkkari oli kyllä taustahälynä päällä. tärkeimmät asiat luen lehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:16

Siis mitä kisoja? Jos on urheilusta kyse siitä en tiedä mitään enkä katso. Turhaa ajanhukkaa.
Aamutv:ssä näin kun joku venakkonainen itski kun ei voittanut!!! Mitäs jos mies itkisi vastaavassa tilanteessa, menettäisi kasvonsa. naisille on paljonsallittu.