mikä on ollut tyhmin kysymys napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 19:58

No.. mieleeni tulee joitakin sellaisia 'kysymyksiä', joissa ei kysytä yhtään mitään:(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 17:51

Eräät anonyymin kysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:21

Sää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:32

Eipä tule nyt mieleen mutta niitä on kyllä ollut paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:35

onko niitä edes olemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:56

Mielestäni tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Jokainen kysyy mitä kysyy ja toiset vastaavat jos tahtovat. Onko niitä arvosteltava. Tämä on kaikille avoin Napsu ja jos aletaan arvioida kysymysten viisautta ja tyhmyyttä, saattaa se olla jonnimmoinen kynnys joillekkin kysellä edespäin. ?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:56

ööö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:13

No ihan just´luin sellaisen ja annan tällaisen tyhmän vastauksen.

Lisätty: 17.08.2009 - 19:51

Siis vastaukseni on pitkä hiljaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:22

Se on makuasia.
Selaa läpi nuo menneet kysymykset ja kerro mielipiteesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:28

Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan, on vain tyhmiä vastauksia.
Näin sanoin miulle eräs viisas opettaja ylä-asteella ollessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 19:34

En muista enkä osaa nimetä mutta moni on hymyilyttänyt.
Jos sinua kiinnostaa nuo kysymykset niin käy katsomassa vanhoja kyssäreitä. Niitä on muutama sata kappaletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:12

ehkä tämä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:28

Kysymys voi olla ihan hyvä..mutta vastaus..loukkaava,,minkä kyllä ylläpito poistaa..ylläpidon katsoessa..että ei sovi kysymykseen..kiitos siintä ylläpidolle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:36

Samaa mieltä kuin muutkin vastaajat. Kysymäsi kysymys on ehdottomasti tyhmin mitä olen lukenut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:45

Aika tyhmää oli mielestäni kysyä miten vaikutat, mikä on vaikutin, vaikutatko jne. seitsemän kertaa peräkkäin. En enää muista kuka se oli, mutta mitään järkeä kysymyssarjassa ei mielestäni ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:58

Tämähän on fiksu kysymys.
Sellaiset seksi/pornokysymykset joihin kysyjä ihan varmasti tietää vastauksen ovat täysin typeriä. Varmaan tarkoitus on lähinnä ärsyttää muita, todennäköisesti saman tyypin käsialaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:56

Jotkut anonyymien ties mitkä seksikysymykset jotka ovat vielä tahallisesti luultavimmin tyhmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 03:03

Mitä olet nyt tekemässä? Millainen on nyt sää? Mites sulla menee? Ja anonyymien kysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:30

Esitän sen vasta tulevaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 00:13

Ei nyt tule mieleen, kun niitä on ollut silloin tällöin. Kaikkiin olen pyrkinyt vastaamaan, vaikka miten tuntuu tyhmälle. Ehkä se kuinka keitän veden oli yksi niitä suoraan sanottuna ääliömäisempiä. Vastauksenikin oli sitä luokkaa, että se poistettiin, vaikka ei ollut ilkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:20

tämä!!!