odotellessasi vastauksia pohdippa tätä:

joka toisella ihmisellä on punkkihämähäkkejä silmäripsissään.... katsoppa lähelläsi olevaa ihmistä, ellei hänellä ole punkkeja, niin sittenhän sinulla täytyy olla....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 17:25

Onneksi olen niin huononäköinen, etten erota niitä. Ja toinen osapuoli ei pahemmin minua edes katsele. Tasoissa ollaan punkkineen tai ilman.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 18:06

oletkos tosissas sitä mieltä ettei kaksi 'puhdasta' voi kohdata toisiaan ? et kai ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:12

Liki kaukonäkönen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:40

No empä ole niin tarkka näköinen. Täytys olla mikroskooppi millä sitä toista katsois että onko niitä vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:28

Minä en ole nähnyt vielä yhdelläkään.
Sellaisia ei ole edes olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:36

Ei olematonta voi nähdä !!
On olemassa pankkihämähäkki, Kaarlo Nuorvalan kirjoittama kirja =) ja se tuskin ripsissä asustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:18

enpä ole huomannut.
Jotkut punkit asuvat silmäripsissä. Noin 90 % ihmisistä on silmäripsiensä karvatupissa näitä punkkeja! Nämä punkit pysyttelevät tavallisesti piilossa, mutta öisin ne retkeilevät ihollasi!

että kauniita unia vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:00

Ne punkit juhlivat silmäripsissämme koko yön ja aamulla on niiden oksennusta ja ulostetta silmissä niin ettei meinaa saada silmiä auki ! Siis se ei olekaan mitään unihiekkaa, vaan punkinkuonaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:37

Nyt selvisi mikä miuta ripseissä kutittaa,ne onkin niitä elukoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:56

No enpä ole huomannut moista. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 03:17

Nukkumatin yöllä heittämää hiekkaa se vain on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:35

voihan hitsi...yöks...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:48

Voisikohan olla jokaisella ihmisellä niitä punkkihämähäkkejä, mutta keskimäärin vain toisessa silmässä?