Häiritseekö muita että joku kysyy sama kysymystä pisteitä varten??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 22:05

Kyllä häiritsee itseänikin. Vievät turhaa tilaa palstoilla.

Voihan tuplakysymyksiä joskus tulla, mutta harvoin sentään esim. viittä kertaa...!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 22:00

Hmm.. nyt kun kysyit, niin onhan tuo aika naurettavaa :). Pisteitä saa helpommin (ja enemmän) muualta kuin jankkaamalla samaa asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 22:02

no kyllä häiritsee,
toki noita tuplakysyksiä tulee vahingossakin Napsu on vähän tökkö tässä kohdin, kun olet lähettänyt kysymyksen, et voi olla varma menikö se ja samalla sinulla on se kysymyskaavake edessäsi ja herkästi tulee painettua uudestaa lähetä nappulaa,
mikäähän ei ole täydellistä, ja parin mokan jälkeen sitä oppii

(käsittääkseni moderaattori poistelee ainakin silloin tällöin noita tuplia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 08:35

Ehkä hieman. Mutta kysymällä kysymyksen ei saa kuin yhden pisteen. Joten ei hirvittävästi ole hyötyä keruuta varten. Saman verran saa kommentoimalla peliä. Uskon että kaksoiskysymykset on tullu vahingossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 08:38

no ei häiritse...ainakaan vielä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 09:28

Vähän häiritsee se, kun kysymys on samanlaisena kahteenkin kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 12:32

Jos kysymys on eri ihmisiltä, niin ei se sitten haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 13:47

Ei se kovin fiksua ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 16:29

Vastaamalla kysymykseen saa viisi pistettä, siitä vain yhden. Tähän voisi löpötellä ihan turhanpäiviä, jokaiseen kysymykseen niin saisi helpommin.