Jos ilmakiväärillä ampuu nuppineulan ikkunan edessä olevaan verhoon, niin jääkö se siihen pystyyn vai putoaako ? (Älä kokeile !)

Lisätty: 17.08.2009 - 22:28

Poikani kokeili sitä joskus koululaisena !

Lisätty: 18.08.2009 - 17:38

Se ei suinkaan jää siihen verhoon, vaan menee siitä läpi tehden ikkunalasiin reiän ! Meillä on vieläkin se rikkinäinen lasi korjaamatta. Aina ikkunoita pestessäni muitan tämän lapseni päättömän tempun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 03:48

Pikkupoikana laitoin ilmakivääriini java-moottoripyörän takajousen ja sillä menee kyllä läpi, että hujahtaa. Ilmakiväärin kutikin meni viisvarttivitosesta läpi, niin että sujahti.

Kysyjän kommentti

Ilmakivääri ei ole lasten lelu !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 16:35

jää pystyynn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:37

Saattaa se jäädäkin pystyyn.
Riippuu neulan paksuudesta, ilmakiväärin tehosta ja kaliberista. Neula sellaisenaan piipussa päästää ilmaa ohitse jokseenkin paljon, eikä neula lähde piipusta kovinkaan suurella nopeudella.

Saako kysyä, miksi moinen kysymys???

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 17:29

Taitaa mennä läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:00

totta helvetis tippuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:42

Se jää pystyyn siihen verhoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:50

Uskoisin että menee läpi.
Tosin papan vanhalla ei olisi edes lentänyt sinne asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:05

Veikkaisin että tippuu.