Jos ostat jonkuin lehden,minkä valitset?

Itse ostan joskus Eevan.

Avainsanat: lehdet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 22:10

Ristikkolehden.

Kysyjän kommentti

Ristikko lehdet ovat mukavaa ajankulua,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 15:55

Ostan niin harvoin lehtiä, että en voi edes vastata, minkä ostaisian. Nythän on tullut paljon uusiakin lehtiä, että olisi, mistä valita. Ostaisin varmaankin grafiikanlehden, mutta ne taitavat olla melko kalliita. Onneksi niitä ei sitten laitetakaan paperinkeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:16

En osta yleensä mitään lehtiä, jos jossain on lehtiä joita halutaan asiakkaille tarjota, ne lehdet yleensä puuduttaa aivot , ja hammaslääkärini sanoo , näitä rumahampaisia joille teen valkaisua ovat minun taloani maksaneet.. Sen näkee mitä telkusta tulee tosi tv, ja yö kaudet katotaan tekeekö ne sitä tai ei. EN ikinä ole nähnyt noin valkohampaisia ja komeesti ruskettuneita poikia , en niin tarkkaan kyllä ole edes ajatellut mitä edes heillä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:17

Piti oikein miettiä milloin olen jonkin lehden ostanut. En muista, kun ne tärkeimmät olen itselleni tilannut. Oisinko ostanut Iltalehden viimeksi, mutta siitä on todella kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:38

ostaisin jonkun urheilulehden, ehkä koripallo tai jalkapallolehden ( ostaisin kuntoplus lehden, mut se tulee tilattuna kotiin, niin ei tarvitse ostaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 17:27

En yleensä osta lehtiä, mutta silloin kun sen ostan se on joko Iltasanomat tai Iltalehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 18:29

joku erä lehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:44

Minä ostan Kotivinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:52

Saundi tai jääkiekkolehti.
Kumpiakin noin 1kpl vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:40

Harvoin ostelen irtonumeroita,mutta Me Naiset on semmoinen joka joskus saattaa tarttua matkaan .Sitten jonkun verran tulee lapselle osteltua Bratz yms. lehtiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2009 - 23:55

Viimeksi olen ostanut Sudokun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:06

Iltalehden tai iltasanomat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:43

pari viimeisintä kertaa se on ollut "digikuvaus"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:42

Maanantaine n iltis