Tilaihme on brittiläismallinen talovaunu. Siirrettävä mökki 25 000 eurolla, kytke vain sähkö. Timppa ja muut kiinnostaako?

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...mp;ext=ltr

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 17:43

Vähän liian hieno meikäläiselle. Pienen vaunun aiomme kyllä viedä ehkä jo tällä viikolla Sodankylään lammenrantatontille, niin olisi sitten joku omakin rakennus siellä, ennenkuin sinne mitään saadaan pystytettyä.

Kysyjän kommentti

Tässä vähän pienempi vaunu.
http://4.bp.blogspot.com/_pyf_wMAtS38/R1BKNtQT3rI/AAAAAAAAAOY/VFD8kDygBrA/s1600-R/vaunut.JPG

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 12:42

Tämä oli yksityinen kysymys mutta vastaan silti, minun ja sisareni lähi alueesen ei voi tällaista tuoda , Lilla Bornholma on yksityisomistuksessa Nauvon vesistössä ja peräti haahkan pesintään suotuisaan kehitykseen tämän tyyppiset hankkeet kumotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 12:51

Komee oli rantamaisema, ihan kuin meidän rannastamme. Siinä rannassa onkin sijaa laittaa telttoja vieriviereen joten makuuhuoneita syntyy useampikin. Grillissä on helppo laittaa ruokaa. Vesi tulee ja menee - jos vain jaksaa kantaa. Liikuntaakin saa päivänmittaan kun muutaman kerran rivakasti metsikön kätköissä olevaan huussiin juoksee. Tähtinen taivas ja kuutamoyö luovat tarvittavan valon yöliikkujalle. Halvaksi tulee, kaikki mukavuuden lähellä eikä sähköä kulu.
Ja nuo maisemat, kyllä kelpaa rantakalliolla katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:11

Ei kiinnosta, mutta kauppalehden jutussa ei ollut kuin yleistä höpinää?
www.lundan.fi/myynti/matkail...alovaunut/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:55

Enpä taitaisi tuollaista hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:54

kyllä noita talovaunuja jo on näkynyt , mutta ne ovat enenmäkseen paikkalla olevia , ei niinkään niitä vedetä paikasta toiseen , mutta edullinen ja käytännöllinen kausipaikan omistaneille , en itse ostais tai en vanno ja vakuuta mitän, mutta nyt olen ihan tyytyväinen tähän tupa-autoomme ... ei siinä ole 2-3h mutta ihan kivasti me kaksi siinä mahdutaan olemaan...:)