oletko tyttö, jos olet laita viestiä

miehet, älkööt vaivautuko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 10:35

En mielellään laita viestiä täysin tuntemattomalle joka ei ole kertonut itsestään mitään profiilitiedoissaan. Anteeksi vain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 10:34

...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:20

Minä annan : viesti, ei ole seuranhaku palsta, hae muualta, tämä on matkailupalstan kysymysosio josta saa kysellä kaikenlaisista asioista, sinun tämä kysymyksesi on ns. sukupuolisuuteen liittyen rasistinen, voihan sinulle olla hyväksi viestittäminen vaikka olisi samaa sukupuolta, onhan täällä esim . koiransa kanssa eläjiäkin.

Lisätty: 17.08.2009 - 11:29

Meillä on Martat ja Martti osiot , ei missään kysymys asettelussa voi olla vastauksia pelkästään toiselta sukupuolelta, kohtahan tämä olisi homojen tai lesbojen kysymyksiä vain, ja nimimerkit ei paljasta aina kumpi sukupuoli on kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:37

tähänkö laitan viestiä vai sinun profiiliisiko haluat viestiä? ja minkälaista viestiä kaipaat?
ja miksi juuri vain naispuoleiset saa laittaa viestiä? eihän me nyt poikia/miehiä ruveta syrjimään. täällä minun mielestä ollaan tasavertaisia ikään, sukupuoleen, väriin, uskontoon yms katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:18

jaaaaa tyttö
oon ehkä vähän iäkkään puoleinen
laita tosiaan tietoihisi kuulutko
samaan sakkiin
olisihan se mukava tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:31

Jaa kukassinä oletkaan en tiedä oikein mitä sinulle laittaisin, kun ei ole tietoja yhtään sinusta.No epä ihmeempiä osaa sulle laittaa. en ymmärrä mitä haet kysymykselläsi, ja miksei sit koske miehiä kun ei toi ole mikään oikein kysymys.NYT EN YMMÄRRÄ ANTEEKSI SE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:32

Miksi pitäisi laittaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:35

Mistä tiedät, että viestinlähettäjä on tyttö, jos se tulee nimimerkin takaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 13:43

Uskoisin että kaltaisesi kaveri saa seuraa helsinkiläisestä Nalle Pubista tai saman kaupungin Herculesista. Niissä on samanlaisia tyyppejä useita vailla seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:56

Miksi sinulle viestiä laittaisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:33

Olen tyttö/nainen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:34

Kaippa mää sitte oon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 19:52

Et ilmeisesti tiedä omaa sukupuoltasikaan kun ei profiilissasi ole mitään tietoja.
Täydenteleppä hieman niitä ja kysele sit lisää ...
Matilda on karvainen nainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 21:10

tässä ois nyt sitten viesti...... moi olen erittäin kilti tyttönen hieman kesken kasvuinen ( siis pitus vois olla pidempikin painoon nähden), en ruipelonpuoleinen enkä riisitautinen enkä minkään murkkuikäinenkään vaan jo elon ihanaisia päiviä nähnyt muutamia vuosikymmeniä..... kelpaakkos viesti tää ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:10

Olenhan mää naispuolinen mutta mikäs idea tässä nyt sitten on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:46

Vanhenevan ulkokuoreni alla asustelee tyttö, sellainen kouluikäinen, kujeileva ja kaikkea keksivä ipana. Se on siellä piilossa, mutta se on olemassa !