Tuntuuko teistäkin sää tänään syksyiseltä?

Minusta tuntui. Tuulen kanssa satelee vettä ja lämmintä vain 12 astetta.

Avainsanat: säätila tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 08:51

No, voip kyllä mustakin tuntua syksyiseltä tänään, mutta vain tänään, kun kova tuuli puhaltelee, mut 17 astetta näyttää mittari täällä (onneks) ja poutaa. Ja täytyypi ajatella, et elokuu on kesää mitä suuremmassa määrin, varsinnii kun mulla alko tää viikon mittanen lomaputkikin:) Aamukahveet juotu, mut tänään ei ulkona kuitenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 08:50

Sataa, tuulee ja salamoi. No salamat puuttuu. Aamulla satoi ihan lotisemalla mutta nyt kun kurkkasin ikkunasta, niin siellähän on kaunis sinivalkoinen syystaivas saapumassa. Ei ollenkaan sellaista kuin elokuiset päivät pitäisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:52

Kyllä vaan, sateinen pimeä päivä on ja tuulee kovin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:59

Aamu valkeni sateisena ja sade jatkuu parhaillaankin. Lämpömittarin lukema tällä hetkellä +15 astetta, eli syksyn merkit alkavat olla ilmassa. Toivottavasti aurinko tulee iltapäivällä esiin, näin ainakin säätieteilijät lupasivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 09:24

Tuulistahan tuolla ulkona näyttää olevan, mutta kuivaa. Menen tänään kasvimaalle keräämään sipulit pois, etteivät aivan mätäne sinne. Sitten pitäisi poimia pois kaikki valkoiset viinimarjat. Mitähän niistä tekisi, mehua varmaan, kun mitään ei mahdu pakastimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 09:33

pilvistä ja tuulista mutta lämmintä, ei enää keskikesän tuntua mutta kyllä vielä on matkaa syksyyn ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:35

valitettavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 10:43

Sade alkoi eilen kello 10.00 ja ilman taukoa on tullut vettä jo yli vuorokauden.
Ärsyttää kun oikein mitään ei voi tehdä, no tulipahan kylpyhuone ainakin siivottua kunnolla.
Asteita näyttää olevat juuri nyt sateen seassa 15.2 ja sade vaan kiihtyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:15

Tuulee ja sataa, lämmintä 11 astetta.
Ei kovin kesäistä, ainakaan tällä hetkellä. Kohta voi sulkea tuuletusikkunan, joka on ollut auki toukokuusta lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:26

Auriko paistaa vettä ei sada, postilaatikolla pompottelin ja mukava keli:
www.raasepori.fi/ajankohtais...aseporissa

Napsustakin näkee koko Suomen sään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:43

täälläkin tuulee, tällä hetkellä aurinko paistaa, mutta hetkenä minä hyvänsä voipi sataa vettä.
niin se vaan kesä huristi taas ohi.
sitä aina kesää ja lämpöisiä ilmoja odottaa ja sitten ne onkin kuin napinpainalluksesta ohi.
en saanut edes kesä siivousta kunnolla tehtyä kun syksy siivous jo odottaa...
toivotaan että tulee kaunis syksy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:11

Yöllä oli syksytuulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:34

kyllä tuntuu,kun on sateista ja tuulista täällä Jämsänkoskella.Paljon olis tekemistä nyt tänään olen pyykkiä pessyt ja lisää on koneessa pesussa.Syksy ei sitä vielä tarvis tulla se on niin ankeeta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 12:49

Tyypillistä elokuun säätä. Loppuviikosta lämpenee taas. Eli, kun saat lomasi järjestettyä heinäkuuksi, koko heinäkuun sataa ja elokuu on kaunis kesäkuukausi. Kun viime vuodesta oppineena järjestät kesälomasi elokuuksi, niin koko heinäkuun paistaa aurinko ja istut toimistossa haitari hiestä märkänä. Sanomattakin on selvää, että koko elokuun sataa ja hyvällä tuurilla on +10. Kun edellisten kahden vuoden v-maisen kesäloman jälkeen buukkaat ovelasti kesäkuuksi 3 viikon sukellusmatkan Thaimaahan, tulee ensimmäinen poikkeus 25 vuoteen: juuri nämä 3 viikkoa kesäkuussa ovat ennätyksellisen lämpimät, myös merivesikin. Loppukesänäkin tehdään uusi ennätys - nimittäin sademäärissä. Kun lähdet kauppaan hakemaan loppunutta vessapaperia, ostat 50 kpl kaikkea muuta, muttet yhtään vessapaperia. Kun työkoneesi on kieltäytynyt kuukauden ajan printtaamasta ja saat viimeinkin tekniikkanörtin sitä katsomaan, se tulostaa kuin unelma. Kun tekniikkahemmo on luonut sinuun pitkän katseen ja ryöminyt takaisin luolaansa, kone ei tulosta taas kuukauteen mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:29

Tuntuu tosi syksyiselle, mutta huomenna alkaa jo kirkastua ja loppuviikosta lämpenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:34

Tuntuu todellakin, vettä on ropissut koko päivän ja harmaata on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:10

*No kyllä tuntui juu. huoh