Mikäli kiireenrajan yläpuolella liikutte niin suosittelen,en ole mainos asialla,vaan lapinhullu.soitin illalla Velilie ja ...

...pyyteli käymään.jää varmaan seuraavaan suveen tai syksyyn.Mitä mieltä olette taiteilijan kotisivusta? www.freewebs.com/veekoo/

Lisätty: 17.08.2009 - 02:51

Ei ole hänen tekemät kotisivut että jos ei aukee niinku minulla niin vika ei ole Velin eikä minun.Google tuntee kyllä jos kiinnostaa.

Lisätty: 17.08.2009 - 04:00

Ilmeisesti selaimien toiminnoissa on sitten jotain eroja. Latasin tuliketun uusimman version ja koko pakka aukeaa?

Avainsanat: veli koljonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 07:26

Sama juttu kuin muillakin, mutta olihan siinä etusivussakin asiaa. Komea on mökki ja se taustamusiikki siellä kertomuksen takana. Taitaa olla perin mielenkiintoinen henkilö tämä Veli-kulta.

Kysyjän kommentti

Kullittelet Veliä. Harmi että ette saaneet kun etusivun auki,mutta eihän Iitan vastausta mikään voita tässä. Timppa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 02:34

Ei suostunut avautumaan kuin etusivun verran.
Upean kelohonkalinnan on pykännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 03:00

Kelohonkalinna on komia, mutta minäkään en saanut sivuja auki, kuin sen etusivun verran.
Minä olin Raunon vieraana täällä viikonlopun.
www.alatalonlomamokit.com
Talvella menen sinne kelkkasafarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 04:53

Veli K on pannut koko "roskan" myyntiin vai?
www.freewebs.com/veekoo/forsale.htm
For Sale sivu ainakin aukis.

Lisätty: 17.08.2009 - 13:30

Lapin Kullan "naama" 15v sitten!
www.aijaa.com/v.php?i=4691486.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 08:24

Hienot sivut ja hienoja kuvia.
Minulla aukesivat sivut ilman ongelmia; Firefox 3.5.2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 11:48

tosi upeita kuvia.
minulla pyysi asentamaan jotain..mutten asentanu ja silti kaiken näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:03

Varmaan hieno paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:13

Ömm, sanon nyt suoraan että eivät kotisivut parhaimmasta päästä, teksteissä ei näy äät ainakaan minulla, muutenkin antaa vähän sekavan kuvan jne, ei tee mieli selailla jotenkaan.kuvat tosin hienoja! plussaa niistä